Pregled bibliografske jedinice broj: 464409
Proces nastanka i oblikovanja logotipa
Proces nastanka i oblikovanja logotipa, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 464409 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proces nastanka i oblikovanja logotipa
(The process of creating and designing logos)
Autori
Augustić, Nela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2008
Stranica
51
Mentor
Brozović, Maja
Ključne riječi
logotip; dizajn; vizualni identitet; kreativnost; fleksibilnost
(logo; design; visual identity; creativity; flexibility)
Sažetak
Od najranijih civilizacija do danas, čovjeku je prirođena želja za posjedovanjem. Nakon industrijske revolucije u 19. st., dolazi do razvoja multinacionalnih kompanija koji traje i danas. Povećavaju se količina i raznolikost proizvoda i usluga te se javlja potreba za njihovim razlikovanjem i prepoznatljivošću. Identifikacija je sveprisutna. Ovdje na scenu stupa logotip, kao esencija vizualnog sistema identifikacije. Logotip se može prikazati kao: znak, zaštitni znak, potpis, simbol, monogram, ili kombinacija navedenog. Oblikovanje logotipa nije jednostavan posao. Prilikom osmišljanja logotipa za neko poduzeće, valja sve što ono predstavlja svesti na jednostavan grafički prikaz. Kako bi se dizajneru olakšao posao, smišljeno je deset pravila kojih se treba pridržavati prije samog početka oblikovanja. Oblikovanje obuhvaća odabir tipografije, palete boja i ikonografije, određivanje oblika logotipa, hijerarhije i fleksibilnosti. Dizajn logotipa mora biti fluidan i dinamičan, kako bi se mogao bez poteškoća koristiti u različitim aplikacijama. Nakon što je odobren od strane klijenta, slijedi prezentacija logotipa, koja označava početak korištenja logotipa u stvarnim scenarijima. Kako bi se pripremili za razne aplikacije logotipa, dizajneri stvaraju knjige standarda, vizualizaciju svih informacija i smjernice potrebne za uspješnu primjenu logotipa u budućnosti. Jednom kad su razvoj i predstavljanje završeni, dizajner bi trebao ostati u kontaktu s klijentom u svrhu nadziranja programa identiteta koji je stvorio.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Brozović
(mentor)