Pregled bibliografske jedinice broj: 463825
Organizacija nastave filozofije u nekim zemljama svijeta
Organizacija nastave filozofije u nekim zemljama svijeta, 2008. (ostalo).
CROSBI ID: 463825 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organizacija nastave filozofije u nekim zemljama svijeta
(Teaching philosophy in the school curriculum in the world)
Autori
Ćurko, Bruno
Izvornik
Zagreb, Osijek, Split, Zadar, svibanj 2008.
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2008
Ključne riječi
nastava filozofije; nastava logike logike; nastave etike; UNESCO
(teaching philosophy; teaching logic; teching ethics; UNESCO)
Sažetak
Odjel za društvene i humanističke znanosti UNESCOa je 2006. godine proveo istraživanje o nastavi filozofije u 126 država svijeta. Krajem 2007. godine, ta istraživanja su izdana u knjizi Phlosophy a school of freedom / Teaching philosophy and learning to philosophize. Status and prospects. Predavač je prikazao osnovne rezultate navedenog istraživanja – koliko se filozofija podučava u svijetu i na kojim razinama: predškolski/osnovnoškolski uzrast, srednje škole, fakulteti, te neslužbeno preko raznih udruga i društava. Zaključeno je kako broj sati filozofije u svijet u raste, uz rijetke izuzetke poput Velike Britanije i SADa. Drugi dio izlaganja činili su konkretni primjeri iz nastave u Sloveniji, Austriji, Urugvaju, Švicarskoj, SADu, Japanu, Bosni i Hercegovini, Turskoj i Bugarskoj. Upravo Turska iBugarska predstavljaju države s najviše filozofskih predmeta u školskim programima: filozofija, povijest filozofije, epistemologija, praktična filozofija, etika, filozofija za djecu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest
POVEZANOST RADA
Projekti:
191-1911112-1092 - Boškovićeva Theoria philosophiae naturalis i hrvatske filozofske tradicije (Martinović, Ivica, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za filozofiju, Zagreb
Profili:
Bruno Ćurko
(autor)