Pregled bibliografske jedinice broj: 463751
O ishodima učenja u visokom obrazovanju. Hijerarhija ishoda učenja u kontekstu Bolonjskog procesa
O ishodima učenja u visokom obrazovanju. Hijerarhija ishoda učenja u kontekstu Bolonjskog procesa // Ishodi učenja u visokom školstvu / Divjak, Blaženka (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 1-15
CROSBI ID: 463751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O ishodima učenja u visokom obrazovanju. Hijerarhija ishoda učenja u kontekstu Bolonjskog procesa
(Note on learning outcomes in high education)
Autori
Divjak, Blaženka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Ishodi učenja u visokom školstvu
Urednik/ci
Divjak, Blaženka
Izdavač
Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Varaždin
Godina
2008
Raspon stranica
1-15
ISBN
978-953-7304-49-2
Ključne riječi
ishodi učenja, visoko školstvo
(learning outcomes, high education)
Sažetak
Ovo poglavlje predstvlja repetitorij pojmova potrebnih za razumijevanje i uvođenje ishoda učenja u visoko školstvo, sadrži taksonomije ishoda učenja te opisuje veze ishoda učenja s ostalim elementima kurikuluma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
Napomena
Dostupno na: http://www.iu.foi.hr/index.php/dokumenti/diseminacija
POVEZANOST RADA
Projekti:
016-0372785-0892 - Diferencijalna geometrija prostora s degeneriranim i indefinitnim metrikama (Divjak, Blaženka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Blaženka Divjak
(autor)