Pregled bibliografske jedinice broj: 463373
Suradnja školskog knjižničara s nastavnicima i roditeljima
Suradnja školskog knjižničara s nastavnicima i roditeljima, 2009., diplomski rad, Odjel za knjižničarstvo, Zadar
CROSBI ID: 463373 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradnja školskog knjižničara s nastavnicima i roditeljima
(Co-operation of school librarian with teachers and parents)
Autori
Kamarić, Arijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Odjel za knjižničarstvo
Mjesto
Zadar
Datum
09.11
Godina
2009
Stranica
69
Mentor
Stričević, Ivanka
Ključne riječi
osnovna škola; školska knjižnica; suradnja knjižničara i nastavnika; suradnja s roditeljima; djeca sa posebnim potrebama
(elementary school; school library; co-operation of librarians and teachers; co-operation with parents; shildren with special needs)
Sažetak
Suradnja je planiran timski rad na postizanju zajedničkih ciljeva. Sudionici u suradnji imaju zajedničku viziju i dijele odgovornost, resurse i nagrade. Uspjeh svake organizacije, institucije ili projekta je dijelom i plod angažiranja za zajednički cilj i učinkovite suradnje. Ovaj rad govori o suradnji na relaciji nastavnik-roditelj-školski knjižničar. Suvremeni koncepti učenja, transformacija tradicionalne škole u modernu, otvorenu školu, te uključivanje roditelja u proces nastave i rada škole zahtijevaju suradnju svih sudionika u odgojno-obrazovnom procesu.Istraživanje provedeno u ovom radu odgovara na pitanja postoji li suradnja u knjižnicama osnovnih škola Kantona Sarajevo, na kojem nivou je ta suradnja i jesu li iskorištene sve mogućnosti suradnje na relaciji školski knjižničar-nastavnik-roditelj. U istraživanju su sudjelovala 63 knjižničara osnovnih škola u Kantonu Sarajevo. Rezultati istraživanja pokazali su da knjižničari imaju razvijenu svijest o pojmu i značaju suradnje s nastavnicima i roditeljima, ali da je mogućnost ove suradnje neiskorištena, posebno kada su u pitanju roditelji. Vezano uz stav knjižničara o iniciranju suradnje od strane roditelja pokazalo se da ni knjižničari, a ni roditelji (po mišljenju knjižničara) ne iniciraju suradnju i ne koriste na najbolji način školsku knjižnicu. Rezultati istraživanja pokazali su da je nešto bolja suradnja školskih knjižničara s nastavnicima, ali opet nedovoljno dobra, te da knjižničari nisu dovoljno motivirani za suradnju. U radu je predložen model suradnje školskog knjižničara s nastavnicima i roditeljima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-1221210-0728 - Čitateljske navike i informacijske potrebe građana Hrvatske (Jelušić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Ivanka Stričević
(mentor)