Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 463359

Analiza zadovoljstva korisnika/studenata u knjižnicama Prehrambeno-tehnološkog i Pravnog fakulteta te u Gradskoj i sveučilišnoj knjižnici Osijek


Dukić, Gordana; Hasenay, Sanda; Mokriš Marendić, Svjetlana
Analiza zadovoljstva korisnika/studenata u knjižnicama Prehrambeno-tehnološkog i Pravnog fakulteta te u Gradskoj i sveučilišnoj knjižnici Osijek // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, LII (2009), 1/4; 172-187 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 463359 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza zadovoljstva korisnika/studenata u knjižnicama Prehrambeno-tehnološkog i Pravnog fakulteta te u Gradskoj i sveučilišnoj knjižnici Osijek
(Analysis of the Users’/Students’ Satisfaction with the Libraries at the Faculty of Food Technology and the Faculty of Law in Osijek, and with the City and University Library in Osijek)

Autori
Dukić, Gordana ; Hasenay, Sanda ; Mokriš Marendić, Svjetlana

Izvornik
Vjesnik bibliotekara Hrvatske (0507-1925) LII (2009), 1/4; 172-187

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
organizacija i poslovanje knjižnice ; ocjena korisnika/studenata ; analiza razlika ; metode deskriptivne i inferencijalne statistike
(library organization and management ; user/student evaluation ; analysis of differences ; descriptive and inferential statistics methods)

Sažetak
Rezultati prikazani u ovom radu predstavljaju dio opsežnijeg istraživanja provedenog među studentima, korisnicima Prehrambeno-tehnološkog fakulteta Osijek i Pravnog fakulteta te Studijske čitaonice Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek, dio kojega je cilj bio utvrditi u kolikoj mjeri studentska populacija poznaje knjižnicu, njezine fondove i usluge koje pružaju, u kolikoj mjeri su zadovoljni postojećim fondovima i uslugama knjižnica te pomoći koju im pružaju knjižnični djelatnici. Istraživanje je provedeno metodom upitnika, u periodu od 1. ožujka do 20. ožujka 2007. godine. Pri odabiru ispitanika primijenjena je metoda slučajnog uzorka. Ispitivanjem su obuhvaćeni studenti svih godina studiranja koji su u ispitivanom periodu posjetili knjižnice. Rezultati istraživanja pokazali su da kod studenata tijekom studiranja raste interes za knjižnicu, njezine fondove i usluge koje nudi, da se proširuju njihova znanja o istima, a što su viša godina studiranja i njihovi zahtjevi prema knjižnici su sve složeniji te da je tijekom cijeloga studiranja potrebna njihova sustavna edukacija. Utvrđene razlike u ocjenjivanju promatranih pojava, ali i osrednja prosječna ocjena kojom su studenti vrednovali gotovo sve varijable istraživanja navodi na zaključak da je potrebno učiniti dodatne napore kako bi se ukupna kvaliteta knjižničnih fondova i usluga povećala, posebice vezano uz nabavu, kako udžbenika, tako i dopunske literature potrebne za izvođenje nastavnog procesa te edukaciju studenata i knjižničnog osoblja, organiziranjem radionica, tečajeva, seminara te izdavanjem edukativnih materijala. Suradnja i razvijanje partnerskih odnosa među knjižnicama sveučilišnog sustava predstavlja temelj unapređivanja njihove organizacije i menadžmenta i dobru osnovu za unaprjeđivanje rada sa studentima, korisnicima ovih knjižnica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0101427-0837 - REGIONALNO SVEUČILIŠTE (Barković, Dražen, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prehrambeno-tehnološki fakultet, Osijek,
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Gordana Dukić (autor)

Avatar Url Svjetlana Mokriš (autor)

Avatar Url Sanda Hasenay (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Dukić, Gordana; Hasenay, Sanda; Mokriš Marendić, Svjetlana
Analiza zadovoljstva korisnika/studenata u knjižnicama Prehrambeno-tehnološkog i Pravnog fakulteta te u Gradskoj i sveučilišnoj knjižnici Osijek // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, LII (2009), 1/4; 172-187 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Dukić, G., Hasenay, S. & Mokriš Marendić, S. (2009) Analiza zadovoljstva korisnika/studenata u knjižnicama Prehrambeno-tehnološkog i Pravnog fakulteta te u Gradskoj i sveučilišnoj knjižnici Osijek. Vjesnik bibliotekara Hrvatske, LII (1/4), 172-187.
@article{article, author = {Duki\'{c}, Gordana and Hasenay, Sanda and Mokri\v{s} Marendi\'{c}, Svjetlana}, year = {2009}, pages = {172-187}, keywords = {organizacija i poslovanje knji\v{z}nice, ocjena korisnika/studenata, analiza razlika, metode deskriptivne i inferencijalne statistike}, journal = {Vjesnik bibliotekara Hrvatske}, volume = {LII}, number = {1/4}, issn = {0507-1925}, title = {Analiza zadovoljstva korisnika/studenata u knji\v{z}nicama Prehrambeno-tehnolo\v{s}kog i Pravnog fakulteta te u Gradskoj i sveu\v{c}ili\v{s}noj knji\v{z}nici Osijek}, keyword = {organizacija i poslovanje knji\v{z}nice, ocjena korisnika/studenata, analiza razlika, metode deskriptivne i inferencijalne statistike} }
@article{article, author = {Duki\'{c}, Gordana and Hasenay, Sanda and Mokri\v{s} Marendi\'{c}, Svjetlana}, year = {2009}, pages = {172-187}, keywords = {library organization and management, user/student evaluation, analysis of differences, descriptive and inferential statistics methods}, journal = {Vjesnik bibliotekara Hrvatske}, volume = {LII}, number = {1/4}, issn = {0507-1925}, title = {Analysis of the Users’/Students’ Satisfaction with the Libraries at the Faculty of Food Technology and the Faculty of Law in Osijek, and with the City and University Library in Osijek}, keyword = {library organization and management, user/student evaluation, analysis of differences, descriptive and inferential statistics methods} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • Library/Information Science & Technology Abstracts (LISTA)
  • PASCAL: Sciences de l' Information, Documentation
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font