Pregled bibliografske jedinice broj: 463358
Programi poticanja čitanja u školskoj knjižnici
Programi poticanja čitanja u školskoj knjižnici, 2009., diplomski rad, Odjel za knjižničarstvo, Zadar
CROSBI ID: 463358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Programi poticanja čitanja u školskoj knjižnici
(Reading programmes in school library)
Autori
Švorinić-Hrboka, Majda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Odjel za knjižničarstvo
Mjesto
Zadar
Datum
08.12
Godina
2009
Stranica
59
Mentor
Stričević, Ivanka
Ključne riječi
čitanje; poticanje čitanja; programi poticanja čitanja; obvezna lektira; školska knjižnica
(reading; reading stimulation; reading programmes; reaquired readings; school library)
Sažetak
U ovom diplomskom radu govori se o važnosti razvijanja čitateljskih navika kod učenika i o programima poticanja čitanja obvezne lektire u školskoj knjižnici. Kako je čitanje temelj za većinu školskih područja učenja, koja uključuju i razvijene čitateljske navike kod učenika, važno je svladati kognitivne i mehaničke procese čitanja. Učenici žive u svijetu tehnoloških promjena, stječu računalnu pismenost, ali s druge strane moraju steći i kulturu čitanja, na koju utječe i školska knjižnica. Školska knjižnica i školski knjižničar imaju niz mogućnosti koje im stoje na raspolaganju u realizaciji jednog od važnijih ciljeva odgojno-obrazovnog procesa, a to je poticanje čitanja među djecom. U radu se daju rezultati istraživanja uloge školske knjižnice u poticanju učenika na čitanje obvezne lektire. Istraživanje je provedeno s ciljem da se utvrde moguće aktivnosti školske knjižnice koje će potaknuti učenike na čitanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-1221210-0728 - Čitateljske navike i informacijske potrebe građana Hrvatske (Jelušić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Ivanka Stričević
(mentor)