Pregled bibliografske jedinice broj: 463323
Uloga i primjena pedagoških načela pri kreiranju e-learning materijala u knjižničarstvu
Uloga i primjena pedagoških načela pri kreiranju e-learning materijala u knjižničarstvu, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 463323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i primjena pedagoških načela pri kreiranju e-learning materijala u knjižničarstvu
(The role and implementation of pedagogical principles in e-learning materials' creation in librarianship)
Autori
Pervan, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
21.09
Godina
2009
Stranica
24
Mentor
Stričević, Ivanka
Ključne riječi
sveučilišne knjižnice; on-line komunikacija; pedagoška načela; e-learning materijali; korisnici
(university libraries; on-line communication; pedagogical principles; e-learning materials; users)
Sažetak
Uvođenje suvremene tehnologije u područje knjižničarstva, uvjetovalo je brojne promjene u načinu diseminacije informacija. Implementacijom različitih tehnologija i alata, sveučilišne su knjižnice započele novo razdoblje u osmišljavanju i kreiranju usluga koje su zbog svoje pristupačnosti i kvalitete sadržaja postale važan mamac za nove korisnike. Kreiranjem e-learning materijala, sveučilišne su knjižnice u svoje prostore povratile veliki broj starih studenata i privukle nove, ali su također poboljšale komunikaciju između knjižničara i korisnika. Kako bi sadržaj materijala za učenje na daljinu u potpunosti odgovarao korisnikovim očekivanjima, te kako bi na jednostavan i učinkovit način utjecao na lakše usvajanje novog znanja, kao predložak pri kreiranju kvalitetnih e-learning materijala, upotrebljavaju se pedagoška načela. Inovativni pristup, djelotvorno učenje i formativno ocjenjivanje, samo su tri od ukupno deset načela koja osim zadovoljavanja primarnog cilja poput prijenosa informacija u svrhu što jednostavnijeg stjecanja znanja, poboljšavaju komunikaciju između korisnika i knjižničara. Ako na razmjenu informacija, ideja i iskustva gledamo kao na način poboljšanja knjižničnih usluga i unapređivanje interakcije s korisnicima, onda je primjena pedagoških načela pri kreiranju e-learning materijala u knjižničarstvu itekako potrebna.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-1221210-0728 - Čitateljske navike i informacijske potrebe građana Hrvatske (Jelušić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Ivanka Stričević
(mentor)