Pregled bibliografske jedinice broj: 463101
Odrazi sveučilišnog obrazovnja odgojitelja na koncept novog profesionalizma:izazovi i dileme
Odrazi sveučilišnog obrazovnja odgojitelja na koncept novog profesionalizma:izazovi i dileme // Curriculums of Early and Compulsory Education / Dejana Bouillet, Milan Matijević (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 173-184
CROSBI ID: 463101 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odrazi sveučilišnog obrazovnja odgojitelja na koncept novog profesionalizma:izazovi i dileme
(Reflexion of the university preschool teachers education on the concept of new professionalism:chalenge and dilemas)
Autori
Krstović, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Curriculums of Early and Compulsory Education
Urednik/ci
Dejana Bouillet, Milan Matijević
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2009
Raspon stranica
173-184
ISBN
978-953-7210-24-3
Ključne riječi
nova obrazovna paradigma, odgajatelj, rani i predškolski odgoj i obrazovanje
(new educational paradigm, preschool teacher, early and preschool education)
Sažetak
U radu se raspravlja o implikacijama promjena paradigme inicijalnog obrazovanja odgajatelja na redefiniranje tradicionalnih gledišta o profesionalnim ulogama u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. U fokusu rasprave je koncept novog profesionalizma kao cilj kojem se teži. Identifikacijom obrazovne dimenzije profesionalaca kao prediktora ostvarivanja kvalitete, pozornost se usmjerava na inicijalno obrazovanje odgajatelja kao anticipacijsku razvojnu pretpostavku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Jasna Krstović
(autor)