Pregled bibliografske jedinice broj: 462510
Relacije socioemocionalnog statusa predškolske djece i njihovih obiteljskih prilika
Relacije socioemocionalnog statusa predškolske djece i njihovih obiteljskih prilika // Kriminologija & socijalna integracija, 1 (1993), 1; 97-105 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 462510 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Relacije socioemocionalnog statusa predškolske djece i njihovih obiteljskih prilika
(Realtions between Socio-emotional Status of Preschool Children and their Family Circumstances)
Autori
Koller-Trbović, Nivex
Izvornik
Kriminologija & socijalna integracija (1330-2604) 1
(1993), 1;
97-105
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
socioemocionalni status; predškolska djeca; obiteljsko okruženje
(socio-emotional status; preschool children; family characteristics)
Sažetak
Na uzorku od 168 ispitanika, djece u dobi od 3 do 4 godine, metodom kvazikanoničke korelacijske analize tražene su relacijeizmeđu socioemocionalnog statusa djece i nekih obilježjaobiteljskih prilika. Izolirani faktori potvrđuju pretpostavku dadjeca stabilnog socioemocionalnog statusa pripadnoj dobi dolazeiz obitelji vrlo povoljnih kulturnih, obrazovnih, materijalnih idrugih obilježja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Nivex Koller-Trbović
(autor)