Pregled bibliografske jedinice broj: 461894
O socijalnoj neosjetljivosti hrvatske obrazovne politike
O socijalnoj neosjetljivosti hrvatske obrazovne politike // Revija za socijalnu politiku, 16 (2009), 2; 181-182 doi:10.3935/rsp.v16i2.870 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 461894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O socijalnoj neosjetljivosti hrvatske obrazovne politike
(On the social insensitivity of Croatian educational policy)
Autori
Doolan, Karin
Izvornik
Revija za socijalnu politiku (1330-2965) 16
(2009), 2;
181-182
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
obrazovni izbori ; socijalne odrednice ; obrazovna politika
(educational choices ; social determinants ; educational policy)
Sažetak
U radu se navode podaci o socijalnoj (ne)osjetljivosti hrvatskog visokog obrazovanja, te se ukratko opisuju moguće socijalne odrednice obrazovnih izbora, kao što su socijalni, kulturni i ekonomski kapital. Upozorava se na potrebu sustavnog adresiranja ovih faktora u kreiranju obrazovne politike koja će omogućavati jednakost pristupa visokom obrazovanju za sve.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-100-1001677-0880 - Profesionalni razvoj učitelja tijekom inicijalnog obrazovanja i pripravništva (Vizek Vidović, Vlasta, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Karin Doolan
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Caredata Abstracts
- Geobase
- International Bibliography of the Social Sciences (IBSS)
- Social Services Abstracts
- Social Work Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- SocINDEX