Pregled bibliografske jedinice broj: 461599
Nastavnici i društvo znanja: Stupanj obaviještenosti i zadovoljstva nastavnika
Nastavnici i društvo znanja: Stupanj obaviještenosti i zadovoljstva nastavnika // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 58 (2009), 2; 149-158 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 461599 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavnici i društvo znanja: Stupanj obaviještenosti
i zadovoljstva nastavnika
(Teachers and the society of knowledge: The level of
information and Teacher's satisfaction)
Autori
Pilić, Šime ; Vrdoljak, Doris
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 58
(2009), 2;
149-158
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
društvo znanja ; informiranost o HNOS-u ; nastavnici ; zadovoljstvo plaćom ; zadovoljstvo poslom
(the society of knowledge ; the level of information about „CNES“ ; teachers ; satisfaction with income ; satisfaction with work)
Sažetak
Danas se i u Europi i u Hrvatskoj, u literaturi i službenim dokumentima, govori o društvu znanja. Takvo društvo uz proizvođače znanja podrazumijeva i njegove "prenosnike". Društvena funkcija nastavnika i jest prijenos znanja i kulture sa starijih na mlađe generacije. U radu se ukratko analiziraju rezultati empirijskog istraživanja čiji je cilj bio utvrditi jesu li nastavnici osnovnih škola dovoljno upoznati sa svrhom i sadržajem "HNOS-a", te u kojoj mjeri su zadovoljni svojim poslom i plaćom. Anketno istraživanje je provedeno u rujnu i listopadu 2006. i obuhvatilo je uzorak od 780 nastavnika u srednjoj Dalmaciji. Stupanj zadovoljstva mjeren je na ljestvici od pet stupnjeva. Ustanovljeno je da su - u vrijeme anketiranja - bili dovoljno upoznati sa svrhom i sadržajem "HNOS-a" 31, 8 posto nastavnika, da je njih gotovo 80 posto zadovoljno svojim poslom i svega 24, 5 posto svojom plaćom. Utvrđene su razlike s obzirom na dob, radni staž, spol i tip naselja u kojima žive nastavnici, o čemu se detaljnije govori u ovom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-177-0361994-1996 - Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja. (Žitko, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
MZOS-177-1300855-3326 - TITIUS: Porječje Krke - baština i sociokulturni razvoj (Pilić, Šime, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts