Pregled bibliografske jedinice broj: 460699
Barlow, Zenobia & Stone K., Michael (eds.), Ecological Literacy: Educating our Children for a Sustainable World"
Barlow, Zenobia & Stone K., Michael (eds.), Ecological Literacy: Educating our Children for a Sustainable World" // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 58 (2009), 1; 89-93 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni rad, ostalo)
CROSBI ID: 460699 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Barlow, Zenobia & Stone K., Michael (eds.), Ecological Literacy: Educating our Children for a Sustainable World"
Autori
Buzov, Ivanka
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 58
(2009), 1;
89-93
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni rad, ostalo
Ključne riječi
ekološka pismenost; ekološka pravda; ekosistem; obrazovanje za okoliš; održivi svijet;
(ecological literacy; eco-justice; ecosystem; environmental education; sustainable world)
Sažetak
U radu se daje prikaz studija i istraživanja u svezi s razvijanjem ekološke pismenosti kod djece, a koja su obavljena u osnovnim školama u Sjedinjenim Američkim Državama. Većina studija, pored prikaza razvijanja nastavnih planova i programa u školama, sugerira snažniji angažman na pripremi i realizaciji pro-ekoloških akcija učenikak i to kroz posebne programe za školske i izvan školske aktivnosti. U tom smislu se promiče ideja održivog razvoja i učenja za održiviji svijet.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-1300855-3326 - TITIUS: Porječje Krke - baština i sociokulturni razvoj (Pilić, Šime, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Ivanka Buzov
(autor)