Pregled bibliografske jedinice broj: 460679
Školske zgrade koje potiču na učenje
Školske zgrade koje potiču na učenje // Dijete, škola, obitelj, 1 (2009), 22; 2-6 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 460679 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školske zgrade koje potiču na učenje
(School buildings which foster learning)
Autori
Brajković, Sanja ; Domović, Vlatka ; Hitrec, Gorana
Izvornik
Dijete, škola, obitelj (1331-9299) 1
(2009), 22;
2-6
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
okruženje za učenje; učenje; školska zgrada
(learning environment; learning; school building)
Sažetak
U radu se prikazuju rezultati istraživanja o percepciji hrvatskih učitelja i stručnih suradnika o gradnji i opremljenosti škola u kojima rade.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Vlatka Domović
(autor)