Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 460644

Primjer razvoja kurikuluma prema bolonjskim načelima na Učiteljskome fakultetu u Zagrebu


Domović, Vlatka; Cindrić, Ivana
Primjer razvoja kurikuluma prema bolonjskim načelima na Učiteljskome fakultetu u Zagrebu // Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika / Vizek Vidović Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 57-66


CROSBI ID: 460644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjer razvoja kurikuluma prema bolonjskim načelima na Učiteljskome fakultetu u Zagrebu
(An example of curriculum development according to the Bologna principles at the Faculty of Teacher Education, Zagreb)

Autori
Domović, Vlatka ; Cindrić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika

Urednik/ci
Vizek Vidović Vlasta

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2009

Raspon stranica
57-66

ISBN
978-953-175-333-3

Ključne riječi
razvoj kurikuluma, obrazovanje učitelja, ciljevi studija, kompetencije
(curriculum development, teacher education, competences, learning outcomes)

Sažetak
U radu se prikazuje razvoj kurikuluma za obrazovanje učitelja primarnog obrazovanja prema načelima kao što su: usmjerenost studija prema stjecanju kompetencija, uvođenje bodovnog sustava (ECTS) koji vodi računa o opterećenju studenata, uvođenje europske dimenzije u obrazovanje učitelja, itd. Također se analiziraju problemi koji su uočeni u realizaciji programa i mogućnosti za njegovo unapređenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vlatka Domović (autor)

Avatar Url Ivana Cindrić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Domović, Vlatka; Cindrić, Ivana
Primjer razvoja kurikuluma prema bolonjskim načelima na Učiteljskome fakultetu u Zagrebu // Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika / Vizek Vidović Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 57-66
Domović, V. & Cindrić, I. (2009) Primjer razvoja kurikuluma prema bolonjskim načelima na Učiteljskome fakultetu u Zagrebu. U: Vizek Vidović Vlasta (ur.) Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Zagreb, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 57-66.
@inbook{inbook, author = {Domovi\'{c}, Vlatka and Cindri\'{c}, Ivana}, year = {2009}, pages = {57-66}, keywords = {razvoj kurikuluma, obrazovanje u\v{c}itelja, ciljevi studija, kompetencije}, isbn = {978-953-175-333-3}, title = {Primjer razvoja kurikuluma prema bolonjskim na\v{c}elima na U\v{c}iteljskome fakultetu u Zagrebu}, keyword = {razvoj kurikuluma, obrazovanje u\v{c}itelja, ciljevi studija, kompetencije}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Domovi\'{c}, Vlatka and Cindri\'{c}, Ivana}, year = {2009}, pages = {57-66}, keywords = {curriculum development, teacher education, competences, learning outcomes}, isbn = {978-953-175-333-3}, title = {An example of curriculum development according to the Bologna principles at the Faculty of Teacher Education, Zagreb}, keyword = {curriculum development, teacher education, competences, learning outcomes}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font