Pregled bibliografske jedinice broj: 460644
Primjer razvoja kurikuluma prema bolonjskim načelima na Učiteljskome fakultetu u Zagrebu
Primjer razvoja kurikuluma prema bolonjskim načelima na Učiteljskome fakultetu u Zagrebu // Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika / Vizek Vidović Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 57-66
CROSBI ID: 460644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjer razvoja kurikuluma prema bolonjskim načelima na Učiteljskome fakultetu u Zagrebu
(An example of curriculum development according to the Bologna principles at the Faculty of Teacher Education, Zagreb)
Autori
Domović, Vlatka ; Cindrić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika
Urednik/ci
Vizek Vidović Vlasta
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2009
Raspon stranica
57-66
ISBN
978-953-175-333-3
Ključne riječi
razvoj kurikuluma, obrazovanje učitelja, ciljevi studija, kompetencije
(curriculum development, teacher education, competences, learning outcomes)
Sažetak
U radu se prikazuje razvoj kurikuluma za obrazovanje učitelja primarnog obrazovanja prema načelima kao što su: usmjerenost studija prema stjecanju kompetencija, uvođenje bodovnog sustava (ECTS) koji vodi računa o opterećenju studenata, uvođenje europske dimenzije u obrazovanje učitelja, itd. Također se analiziraju problemi koji su uočeni u realizaciji programa i mogućnosti za njegovo unapređenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb