Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 460623

Kurikulum - osnovni pojmovi


Domović, Vlatka
Kurikulum - osnovni pojmovi // Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 19-32


CROSBI ID: 460623 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kurikulum - osnovni pojmovi
(Curriculum - basic terms and concepts)

Autori
Domović, Vlatka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika

Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2009

Raspon stranica
19-32

ISBN
978-953-175-333-3

Ključne riječi
kurikulumski pristupi, razvoj kurikuluma, planiranje kurikuluma, ishodi učenja
(curriculum development, curriculum design, learning outcomes)

Sažetak
U radu se obrazlažu mogući pristupi konceptualizaciji kurikuluma - bihevioralni, menadžerski i sustavski pristup. Objašnjavaju se i temeljni koraci u razvoju i planiranju kurikuluma. Središnji dio rada posvećen je analizi planiranja kurikuluma koji je usmjeren na ishode učenja u visokom obrazovanju te njegova primjerenost u razvoju kurikuluma na nastavničkim fakultetima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vlatka Domović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Domović, Vlatka
Kurikulum - osnovni pojmovi // Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 19-32
Domović, V. (2009) Kurikulum - osnovni pojmovi. U: Vizek Vidović, V. (ur.) Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Zagreb, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 19-32.
@inbook{inbook, author = {Domovi\'{c}, Vlatka}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2009}, pages = {19-32}, keywords = {kurikulumski pristupi, razvoj kurikuluma, planiranje kurikuluma, ishodi u\v{c}enja}, isbn = {978-953-175-333-3}, title = {Kurikulum - osnovni pojmovi}, keyword = {kurikulumski pristupi, razvoj kurikuluma, planiranje kurikuluma, ishodi u\v{c}enja}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Domovi\'{c}, Vlatka}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2009}, pages = {19-32}, keywords = {curriculum development, curriculum design, learning outcomes}, isbn = {978-953-175-333-3}, title = {Curriculum - basic terms and concepts}, keyword = {curriculum development, curriculum design, learning outcomes}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font