Pregled bibliografske jedinice broj: 460623
Kurikulum - osnovni pojmovi
Kurikulum - osnovni pojmovi // Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 19-32
CROSBI ID: 460623 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulum - osnovni pojmovi
(Curriculum - basic terms and concepts)
Autori
Domović, Vlatka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika
Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2009
Raspon stranica
19-32
ISBN
978-953-175-333-3
Ključne riječi
kurikulumski pristupi, razvoj kurikuluma, planiranje kurikuluma, ishodi učenja
(curriculum development, curriculum design, learning outcomes)
Sažetak
U radu se obrazlažu mogući pristupi konceptualizaciji kurikuluma - bihevioralni, menadžerski i sustavski pristup. Objašnjavaju se i temeljni koraci u razvoju i planiranju kurikuluma. Središnji dio rada posvećen je analizi planiranja kurikuluma koji je usmjeren na ishode učenja u visokom obrazovanju te njegova primjerenost u razvoju kurikuluma na nastavničkim fakultetima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Vlatka Domović
(autor)