Pregled bibliografske jedinice broj: 460611
Marketing malih i srednjih poduzeća
Marketing malih i srednjih poduzeća. Zagreb: Naklada Ljevak, 2010 (Udžbenici)
CROSBI ID: 460611 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing malih i srednjih poduzeća
(SME Marketing)
Autori
Renko, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenici, znanstvena
Izdavač
Naklada Ljevak
Grad
Zagreb
Godina
2010
Stranica
400
ISBN
978-953-303-220-7
Ključne riječi
marketing; mala i srednja poduzeća
(marketing; sme)
Sažetak
Nova knjiga prof. dr. Nataše Renko vodi nas kroz malo i srednje poduzetništvo, upoznavajući nas s prednostima, ali i ukazujući na određene nedostatke te uklanjanje istih. Velik dio knjige donosi čimbenike, odnosno moderne poslovne metode koje će omogućiti malim i srednjim poduzećima da budu konkurentna i učinkovita na tržištu. Ti novi načini poslovanja uveli su mnogobrojne nove proizvode i usluge, stvorili nove tehnologije, kreirali nova radna mjesta, otvorili mnoga inozemna tržišta i omogućili svojim osnivačima i vlasnicima priliku da rade ono u čemu su najbolji i što im donosi najviše zadovoljstva. Prije manje od trideset godina velike kompanije imale su, zbog svoje snažne hijerarhijske strukture, uređene organizacije, razvijenih upravljačkih odnosa i vještina, najveće konkurentske prednosti na tržištu. Danas, mala i srednja poduzeća sa stalnim mogućnostima za promjene, lakšim ulaskom i izlaskom s tržišta, brže i lakše iskorištavaju tržišne prilike te predstavljaju značajnu podršku svakom gospodarstvu. Čak 99, 4 % svih poduzetnika u Hrvatskoj, odnosno oko 83.000, male su i srednje velike tvrtke, koje čine tzv. malo gospodarstvo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Nataša Renko
(autor)