Pregled bibliografske jedinice broj: 460324
Planiranje i programiranje stalnog stručnog usavršavanja učitelja
Planiranje i programiranje stalnog stručnog usavršavanja učitelja // Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 460324 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Planiranje i programiranje stalnog stručnog usavršavanja učitelja
(Planning and Programming of a Continual Professional Training)
Autori
Tot, Daria ; Klapan, Anita ; Kušić, Siniša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 16.10.2008. - 18.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
stručno usavršavanje; snimanje obrazovnih potreba; programski sadržaji
(professional training; monitoring of educational needs; program contents)
Sažetak
Rad ima teorijski i empirijski dio. U prvom se dijelu s teorijskog stajališta razmatraju različiti pristupi određenju onih pojmova koji su ključni za područje programiranja stalnog stručnog usavršavanja učitelja. U empirijskom je dijelu analizirano postojeće stanje s naglaskom na razvijanju aktivnosti vezanih za planiranje i programiranje stručnog usavršavanja učitelja. Istraživanje je aktualiziralo i istaknulo potrebu ispitivanja obrazovnih potreba učitelja i njihova usklađivanja sa sadržajima stručnog usavršavanja i značajem za učiteljski profesionalni rad. Ishodi istraživanja upućuju na mjere i aktivnosti za daljnje poboljšavanje kvalitete planiranja i programiranja učiteljeva stručnog usavršavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka