Pregled bibliografske jedinice broj: 460322
Homo Zappiensi – kreatori nove škole
Homo Zappiensi – kreatori nove škole // Buduća škola - Škola budućnosti (БУДУЋА ШКОЛА – ШКОЛА БУДУЋНОСТИ) ; 2. dio / Potkonjak, Nikola (ur.).
Beograd: Srpska akademija obrazovanja, 2009. str. 751-763 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 460322 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Homo Zappiensi – kreatori nove škole
(Homo Zappiens' – The Creators of New School)
Autori
Vrcelj, Sofija ; Klapan, Anita ; Kušić, Siniša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Buduća škola - Škola budućnosti (БУДУЋА ШКОЛА – ШКОЛА БУДУЋНОСТИ) ; 2. dio
/ Potkonjak, Nikola - Beograd : Srpska akademija obrazovanja, 2009, 751-763
ISBN
978-86-907495-3-9
Skup
Buduća škola (БУДУЋА ШКОЛА)
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 23.01.2009. - 24.01.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
homo zappiensi; homo sapiensi; škola; obrazovanje; učenje
(Homo zappiens'; Homo sapiens'; school; education; learning)
Sažetak
U radu se razmatraju novi „tipovi“ učenika koji uče na bitno drugačiji način od homo sapiensa ; uslijed razvoja tehnologije nastali su homo zappiensi koji su nova generacija djece kojoj su osobno računalo, Internet, mp3, mobitel i iPod te svi „stari“ mediji, prirodno okruženje za odrastanje. Multi-tasking je vještina tipična za homo zappiense. Oni su u mogućnosti obavljati više poslova istovremeno pa vrlo često u isto vrijeme pišu zadaću, slušaju muziku, komuniciraju s prijateljem putem mobitela i surfaju Internetom. Homo zappiensi su navikli ubrzano primati informacije i uspješno se nositi sa preopterećenošću informacija. Zbog njihovih sposobnosti, potrebno je redefinirati ulogu škole u suvremenom, visoko tehnologiziranom svijetu te uvažiti „neke nove klince“ kojima današnja škola nije mjesto za učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1292 - Obrazovanje žena u svijetu promjena (Vrcelj, Sofija, MZOS ) ( CroRIS)
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka