Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 460322

Homo Zappiensi – kreatori nove škole


Vrcelj, Sofija; Klapan, Anita; Kušić, Siniša
Homo Zappiensi – kreatori nove škole // Buduća škola - Škola budućnosti (БУДУЋА ШКОЛА – ШКОЛА БУДУЋНОСТИ) ; 2. dio / Potkonjak, Nikola (ur.).
Beograd: Srpska akademija obrazovanja, 2009. str. 751-763 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 460322 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Homo Zappiensi – kreatori nove škole
(Homo Zappiens' – The Creators of New School)

Autori
Vrcelj, Sofija ; Klapan, Anita ; Kušić, Siniša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Buduća škola - Škola budućnosti (БУДУЋА ШКОЛА – ШКОЛА БУДУЋНОСТИ) ; 2. dio / Potkonjak, Nikola - Beograd : Srpska akademija obrazovanja, 2009, 751-763

ISBN
978-86-907495-3-9

Skup
Buduća škola (БУДУЋА ШКОЛА)

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 23.01.2009. - 24.01.2009

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
homo zappiensi; homo sapiensi; škola; obrazovanje; učenje
(Homo zappiens'; Homo sapiens'; school; education; learning)

Sažetak
U radu se razmatraju novi „tipovi“ učenika koji uče na bitno drugačiji način od homo sapiensa ; uslijed razvoja tehnologije nastali su homo zappiensi koji su nova generacija djece kojoj su osobno računalo, Internet, mp3, mobitel i iPod te svi „stari“ mediji, prirodno okruženje za odrastanje. Multi-tasking je vještina tipična za homo zappiense. Oni su u mogućnosti obavljati više poslova istovremeno pa vrlo često u isto vrijeme pišu zadaću, slušaju muziku, komuniciraju s prijateljem putem mobitela i surfaju Internetom. Homo zappiensi su navikli ubrzano primati informacije i uspješno se nositi sa preopterećenošću informacija. Zbog njihovih sposobnosti, potrebno je redefinirati ulogu škole u suvremenom, visoko tehnologiziranom svijetu te uvažiti „neke nove klince“ kojima današnja škola nije mjesto za učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0000000-1292 - Obrazovanje žena u svijetu promjena (Vrcelj, Sofija, MZOS ) ( CroRIS)
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Siniša Kušić (autor)

Avatar Url Anita Zovko (autor)

Avatar Url Sofija Vrcelj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vrcelj, Sofija; Klapan, Anita; Kušić, Siniša
Homo Zappiensi – kreatori nove škole // Buduća škola - Škola budućnosti (БУДУЋА ШКОЛА – ШКОЛА БУДУЋНОСТИ) ; 2. dio / Potkonjak, Nikola (ur.).
Beograd: Srpska akademija obrazovanja, 2009. str. 751-763 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vrcelj, S., Klapan, A. & Kušić, S. (2009) Homo Zappiensi – kreatori nove škole. U: Potkonjak, N. (ur.)Buduća škola - Škola budućnosti (БУДУЋА ШКОЛА – ШКОЛА БУДУЋНОСТИ) ; 2. dio.
@article{article, author = {Vrcelj, Sofija and Klapan, Anita and Ku\v{s}i\'{c}, Sini\v{s}a}, editor = {Potkonjak, N.}, year = {2009}, pages = {751-763}, keywords = {homo zappiensi, homo sapiensi, \v{s}kola, obrazovanje, u\v{c}enje}, isbn = {978-86-907495-3-9}, title = {Homo Zappiensi – kreatori nove \v{s}kole}, keyword = {homo zappiensi, homo sapiensi, \v{s}kola, obrazovanje, u\v{c}enje}, publisher = {Srpska akademija obrazovanja}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Vrcelj, Sofija and Klapan, Anita and Ku\v{s}i\'{c}, Sini\v{s}a}, editor = {Potkonjak, N.}, year = {2009}, pages = {751-763}, keywords = {Homo zappiens', Homo sapiens', school, education, learning}, isbn = {978-86-907495-3-9}, title = {Homo Zappiens' – The Creators of New School}, keyword = {Homo zappiens', Homo sapiens', school, education, learning}, publisher = {Srpska akademija obrazovanja}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font