Pregled bibliografske jedinice broj: 460115
Učenje otkrivanjem, vrednovanje i samovrednovanje
Učenje otkrivanjem, vrednovanje i samovrednovanje // Stručni aktivi nastavnike biologije grada Zagreba i Zagrebačke županije
Zagreb, Hrvatska, 2008. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 460115 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje otkrivanjem, vrednovanje i samovrednovanje
(Inquiery learning, evaluating and self-evaluation)
Autori
Lukša, Žaklin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Stručni aktivi nastavnike biologije grada Zagreba i Zagrebačke županije
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
učenje otkrivanjem; ocjenjivanje; samoevaluacija
(Inquiery learning; evaluating; self-evaluation)
Sažetak
Teoretski i kroz primjere prikazana je razlika u poučavanju (klasično i učenje otkrivanje). Istaknute su prednosti učenja otkrivanjem i prikazane mogućnosti ocjenjivanja učenika te primjeri refleksije učenika te mogućnosti evaluacije i samoevaluacije nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija