Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 459958

Konstruktivistički pristup nastavi


Radanović, Ines
Konstruktivistički pristup nastavi // Stručni skup za nastavnike biologije i kemije
Rijeka, Hrvatska, 2008. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 459958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konstruktivistički pristup nastavi
(Constructivist approach to teaching)

Autori
Radanović, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Stručni skup za nastavnike biologije i kemije

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 11.07.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
konstruktivističko poučavanje biologije; fotosinteza; promatrati misaoni proces tijekom razgovora; sociološki aspekt aktivnosti; grupna dinamika
(constructivist teaching biology; photosynthesis; watch the thought process during the talks; social aspect of activities; group dynamics)

Sažetak
Sudionici su potaknuti na razgovor uz pitanje: Zašto je drvo teško? Tijekom razgovora jedan član postavlja pitanja, a drugi odgovara. Pitanja trebaju biti otvorenog tipa (ne sugerirati odgovor, ne nametati mišljenje, ne vrednovati, ne ocjenjivati odgovore). Kod ispitanika treba pobuditi interes za temu, a krajnji cilj je otkriti kakve teorije ima i kako konstruira rješenje - odgovore. Uz razgovor bilježe spomenute koncepte ili pojmove, prate tijek razgovora (promatrati misaoni proces tijekom razgovora, te sociološki aspekt aktivnosti, odnosno grupnu dinamiku) i bilježe svoja zapažanja i razmišljanja. Nakon provedenih razgovora sudionici raspravljaju uz zaključak o tijeku razgovora. Na osnovu individualnih zabilješka zapažanja i razmišljanja donose zaključak o: misaonom procesu tijekom razgovora, sociološkom aspektu aktivnosti te uočenoj grupnoj dinamici. Prezentirani su sadržaji objašnjenja konstruktivističkog pristupa nastavi vezani uz pitanje za provjeru predkoncepata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ines Radanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radanović, Ines
Konstruktivistički pristup nastavi // Stručni skup za nastavnike biologije i kemije
Rijeka, Hrvatska, 2008. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Radanović, I. (2008) Konstruktivistički pristup nastavi. U: Stručni skup za nastavnike biologije i kemije.
@article{article, author = {Radanovi\'{c}, Ines}, year = {2008}, keywords = {konstruktivisti\v{c}ko pou\v{c}avanje biologije, fotosinteza, promatrati misaoni proces tijekom razgovora, sociolo\v{s}ki aspekt aktivnosti, grupna dinamika}, title = {Konstruktivisti\v{c}ki pristup nastavi}, keyword = {konstruktivisti\v{c}ko pou\v{c}avanje biologije, fotosinteza, promatrati misaoni proces tijekom razgovora, sociolo\v{s}ki aspekt aktivnosti, grupna dinamika}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Radanovi\'{c}, Ines}, year = {2008}, keywords = {constructivist teaching biology, photosynthesis, watch the thought process during the talks, social aspect of activities, group dynamics}, title = {Constructivist approach to teaching}, keyword = {constructivist teaching biology, photosynthesis, watch the thought process during the talks, social aspect of activities, group dynamics}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font