Pregled bibliografske jedinice broj: 459958
Konstruktivistički pristup nastavi
Konstruktivistički pristup nastavi // Stručni skup za nastavnike biologije i kemije
Rijeka, Hrvatska, 2008. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 459958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konstruktivistički pristup nastavi
(Constructivist approach to teaching)
Autori
Radanović, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Stručni skup za nastavnike biologije i kemije
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 11.07.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
konstruktivističko poučavanje biologije; fotosinteza; promatrati misaoni proces tijekom razgovora; sociološki aspekt aktivnosti; grupna dinamika
(constructivist teaching biology; photosynthesis; watch the thought process during the talks; social aspect of activities; group dynamics)
Sažetak
Sudionici su potaknuti na razgovor uz pitanje: Zašto je drvo teško? Tijekom razgovora jedan član postavlja pitanja, a drugi odgovara. Pitanja trebaju biti otvorenog tipa (ne sugerirati odgovor, ne nametati mišljenje, ne vrednovati, ne ocjenjivati odgovore). Kod ispitanika treba pobuditi interes za temu, a krajnji cilj je otkriti kakve teorije ima i kako konstruira rješenje - odgovore. Uz razgovor bilježe spomenute koncepte ili pojmove, prate tijek razgovora (promatrati misaoni proces tijekom razgovora, te sociološki aspekt aktivnosti, odnosno grupnu dinamiku) i bilježe svoja zapažanja i razmišljanja. Nakon provedenih razgovora sudionici raspravljaju uz zaključak o tijeku razgovora. Na osnovu individualnih zabilješka zapažanja i razmišljanja donose zaključak o: misaonom procesu tijekom razgovora, sociološkom aspektu aktivnosti te uočenoj grupnoj dinamici. Prezentirani su sadržaji objašnjenja konstruktivističkog pristupa nastavi vezani uz pitanje za provjeru predkoncepata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Ines Radanović
(autor)