Pregled bibliografske jedinice broj: 459947
Analiza razredbenih ispita na Biološkom odsjeku PMF-a Sveučilišta u Zagrebu
Analiza razredbenih ispita na Biološkom odsjeku PMF-a Sveučilišta u Zagrebu, 2009., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 459947 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza razredbenih ispita na Biološkom odsjeku PMF-a Sveučilišta u Zagrebu
(Analysis of entrance examinations on Department of Biology, Faculty of Science, University of Zagreb)
Autori
Ana Bakarić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.10
Godina
2009
Stranica
77
Mentor
Radanović, Ines
Ključne riječi
biologija; koncept; ishod učenja; razina znanja
(biology; concepts; learning outcomes; level of knowledge)
Sažetak
Cilj analize razredbenih ispita na Biološkom odsjeku PMF-a Sveučilišta u Zagrebu je definirati ishode učenja iz područja biologije koje je pristupnik morao savladati prilikom četverogodišnjeg gimnazijskog ili srednjoškolskog obrazovanja kako bi uspješno položio razredbene ispite na Biološkom odsjeku PMF-a Sveučilišta u Zagrebu. Analiza razredbenih ispita provedena je na ispitima u razdoblju od 2001. do 2009. godine. Ukupno je analizirano 690 pitanja od čega 258 iz područja biologije, 258 iz područja kemije i 174 iz područja fizike. Za svako pitanje određen je koncept i ishod učenja koji se provjerava, te razina znanja prema Bloom-ovoj taksonomiji kognitivnih ciljeva u skladu s Crooksovim razinama postignuća. Radi usporedbe s razredbenim ispitima analiziran je i Ispitni katalog za državnu maturu iz biologije 2009./2010. Zadaci na razredbenom ispitu su zadaci objektivnog tipa. Područje biologije koje je najzastupljenije pitanjima na razredbenom ispitu je područje animalne fiziologije, a najmanje je zastupljeno područje mikrobiologije. Udio ishoda reproduktivne razine znanja iz područja biologije iznosio je 57%, konceptualnog razumijevanja i primjene 34%, a rješavanja problema 9%.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Ines Radanović
(mentor)