Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 459947

Analiza razredbenih ispita na Biološkom odsjeku PMF-a Sveučilišta u Zagrebu


Ana Bakarić
Analiza razredbenih ispita na Biološkom odsjeku PMF-a Sveučilišta u Zagrebu, 2009., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 459947 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza razredbenih ispita na Biološkom odsjeku PMF-a Sveučilišta u Zagrebu
(Analysis of entrance examinations on Department of Biology, Faculty of Science, University of Zagreb)

Autori
Ana Bakarić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.10

Godina
2009

Stranica
77

Mentor
Radanović, Ines

Ključne riječi
biologija; koncept; ishod učenja; razina znanja
(biology; concepts; learning outcomes; level of knowledge)

Sažetak
Cilj analize razredbenih ispita na Biološkom odsjeku PMF-a Sveučilišta u Zagrebu je definirati ishode učenja iz područja biologije koje je pristupnik morao savladati prilikom četverogodišnjeg gimnazijskog ili srednjoškolskog obrazovanja kako bi uspješno položio razredbene ispite na Biološkom odsjeku PMF-a Sveučilišta u Zagrebu. Analiza razredbenih ispita provedena je na ispitima u razdoblju od 2001. do 2009. godine. Ukupno je analizirano 690 pitanja od čega 258 iz područja biologije, 258 iz područja kemije i 174 iz područja fizike. Za svako pitanje određen je koncept i ishod učenja koji se provjerava, te razina znanja prema Bloom-ovoj taksonomiji kognitivnih ciljeva u skladu s Crooksovim razinama postignuća. Radi usporedbe s razredbenim ispitima analiziran je i Ispitni katalog za državnu maturu iz biologije 2009./2010. Zadaci na razredbenom ispitu su zadaci objektivnog tipa. Područje biologije koje je najzastupljenije pitanjima na razredbenom ispitu je područje animalne fiziologije, a najmanje je zastupljeno područje mikrobiologije. Udio ishoda reproduktivne razine znanja iz područja biologije iznosio je 57%, konceptualnog razumijevanja i primjene 34%, a rješavanja problema 9%.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ines Radanović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ana Bakarić
Analiza razredbenih ispita na Biološkom odsjeku PMF-a Sveučilišta u Zagrebu, 2009., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Ana Bakarić (2009) 'Analiza razredbenih ispita na Biološkom odsjeku PMF-a Sveučilišta u Zagrebu', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2009}, pages = {77}, keywords = {biologija, koncept, ishod u\v{c}enja, razina znanja}, title = {Analiza razredbenih ispita na Biolo\v{s}kom odsjeku PMF-a Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, keyword = {biologija, koncept, ishod u\v{c}enja, razina znanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2009}, pages = {77}, keywords = {biology, concepts, learning outcomes, level of knowledge}, title = {Analysis of entrance examinations on Department of Biology, Faculty of Science, University of Zagreb}, keyword = {biology, concepts, learning outcomes, level of knowledge}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font