Pregled bibliografske jedinice broj: 459928
Analiza učinkovitosti različitih modaliteta Nastave biologije
Analiza učinkovitosti različitih modaliteta Nastave biologije, 2008., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 459928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza učinkovitosti različitih modaliteta Nastave biologije
(Analysis of the effectiveness of different modes of teaching biology)
Autori
Tomislava Bužan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.09
Godina
2008
Stranica
68
Mentor
Radanović, Ines
Ključne riječi
opremljenost škole; način rada u nastavi; nastavni sustavi; korištenje nastavnih sredstva i pomagala
(equipment in schools; mode of teaching; educational systems; the use of teaching aids)
Sažetak
Istraživan je način rada tijekom nastave bioloških sadržaja u osnovnim i srednjim školama. Istraživanje je provedeno putem ankete o nastavi biologije. Anketirani su učenici šest osnovnih i šest srednjih škola te njihovi nastavnici. Anketa obuhvaća pitanja o korištenju nastavnih sredstava i pomagala, učestalosti ekskurzija i primjeni nastavnih sustava. Rezultati anketa pokazali su da su škole dosta opremljene nastavnim sredstvima i pomagalima te da se oni često koriste u nastavi. Ekskurzije su također česte, pogotovo u osnovnim i strukovnim školama. Prilikom obrade novog gradiva nastavnici najčešće koriste heuristički pristup, što znači da pitanjima i razgovorom učenike vode do cilja.Učenici su se izjasnili da im taj pristup najbolje odgovara. Problemski zadaci i samostalan rad učenika vrlo se rijetko koriste, a aktivno učenje samo ponekad.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Ines Radanović
(mentor)