Pregled bibliografske jedinice broj: 459921
Koncepti i konstruktivistička teorija učenja
Koncepti i konstruktivistička teorija učenja // Županijski stručni aktiv za nastavnike biologije Varaždinske županije
Varaždin, Hrvatska, 2009. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 459921 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncepti i konstruktivistička teorija učenja
(Concepts and constructivist theory of learning)
Autori
Lukša, Žaklin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Županijski stručni aktiv za nastavnike biologije Varaždinske županije
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 27.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
koncepti; konstruktivizam
(Concepts; constructivist theory of learning)
Sažetak
Nastavnici su upoznati s osnovnim teorijskim postavkama konstruktivističke teorije učenja, te s primjerom definiranja osnovnih koncepata u biologiji. Istaknuta je važnost definiranja osnovnih koncepata za razvoj novog kurikuluma kao i istraživanje najčešćih miskoncepcija koje se javljaju kod učenika sa svrhom poboljšanja kvalitete poučavanja biologije u našim školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Žaklin Lukša
(autor)