Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 459882

Prikaz knjige: Maria Teresa Moscato, Postati učitelj. U susret pedagoškoj teoriji poučavanja, Brescia: Edizioni La Scuola, 2008


Snježana Močinić
Prikaz knjige: Maria Teresa Moscato, Postati učitelj. U susret pedagoškoj teoriji poučavanja, Brescia: Edizioni La Scuola, 2008 // Pedagogijska istraživanja, 6 (2009), 1-2; 216-217 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 459882 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikaz knjige: Maria Teresa Moscato, Postati učitelj. U susret pedagoškoj teoriji poučavanja, Brescia: Edizioni La Scuola, 2008
(The review of the book: Becoming a Teacher. Towards a Teaching Theory.)

Autori
Snježana Močinić

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 6 (2009), 1-2; 216-217

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
učitelj; teorija poučavanja; obrazovanje učitelja
(teacher; educational theory; teacher training)

Sažetak
U prvom dijelu knjige autorica se bavi problemom efikasnog obrazovanja učitelja i njegove uloge u procesu učenja. U drugom dijelu postavlja vlastitu teoriju o suštini intencionalnog poučavanja te zastupa uvjerenje o nezamjenjivoj ulozi učitelja u obrazovnom procesu mladih ljudi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Snježana Močinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Snježana Močinić
Prikaz knjige: Maria Teresa Moscato, Postati učitelj. U susret pedagoškoj teoriji poučavanja, Brescia: Edizioni La Scuola, 2008 // Pedagogijska istraživanja, 6 (2009), 1-2; 216-217 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Snježana Močinić (2009) Prikaz knjige: Maria Teresa Moscato, Postati učitelj. U susret pedagoškoj teoriji poučavanja, Brescia: Edizioni La Scuola, 2008. Pedagogijska istraživanja, 6 (1-2), 216-217.
@article{article, year = {2009}, pages = {216-217}, keywords = {u\v{c}itelj, teorija pou\v{c}avanja, obrazovanje u\v{c}itelja}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {6}, number = {1-2}, issn = {1334-7888}, title = {Prikaz knjige: Maria Teresa Moscato, Postati u\v{c}itelj. U susret pedago\v{s}koj teoriji pou\v{c}avanja, Brescia: Edizioni La Scuola, 2008}, keyword = {u\v{c}itelj, teorija pou\v{c}avanja, obrazovanje u\v{c}itelja} }
@article{article, year = {2009}, pages = {216-217}, keywords = {teacher, educational theory, teacher training}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {6}, number = {1-2}, issn = {1334-7888}, title = {The review of the book: Becoming a Teacher. Towards a Teaching Theory.}, keyword = {teacher, educational theory, teacher training} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts
  • Social Sciences Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font