Pregled bibliografske jedinice broj: 459882
Prikaz knjige: Maria Teresa Moscato, Postati učitelj. U susret pedagoškoj teoriji poučavanja, Brescia: Edizioni La Scuola, 2008
Prikaz knjige: Maria Teresa Moscato, Postati učitelj. U susret pedagoškoj teoriji poučavanja, Brescia: Edizioni La Scuola, 2008 // Pedagogijska istraživanja, 6 (2009), 1-2; 216-217 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 459882 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz knjige: Maria Teresa Moscato, Postati učitelj. U susret pedagoškoj teoriji poučavanja, Brescia: Edizioni La Scuola, 2008
(The review of the book: Becoming a Teacher. Towards a Teaching Theory.)
Autori
Snježana Močinić
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 6
(2009), 1-2;
216-217
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
učitelj; teorija poučavanja; obrazovanje učitelja
(teacher; educational theory; teacher training)
Sažetak
U prvom dijelu knjige autorica se bavi problemom efikasnog obrazovanja učitelja i njegove uloge u procesu učenja. U drugom dijelu postavlja vlastitu teoriju o suštini intencionalnog poučavanja te zastupa uvjerenje o nezamjenjivoj ulozi učitelja u obrazovnom procesu mladih ljudi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Snježana Močinić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- Social Sciences Abstracts