Pregled bibliografske jedinice broj: 459661
Primjeri dobre prakse (Denis Hayes, Primary Teaching Today - An Introduction. London and New York: Routlege, 2009, 212 p.)
Primjeri dobre prakse (Denis Hayes, Primary Teaching Today - An Introduction. London and New York: Routlege, 2009, 212 p.) // Bjelovarski učitelj - časopis za odgoj i obrazovanje, XIV. (2009), 2; 50-55 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 459661 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjeri dobre prakse (Denis Hayes, Primary Teaching Today - An Introduction. London and New York: Routlege, 2009, 212 p.)
(Examples of good practice (Denis Hayes, Primary Teaching Today - An Introduction. London and New York: Routlege, 2009, 212 p.))
Autori
Ćatić, Iva
Izvornik
Bjelovarski učitelj - časopis za odgoj i obrazovanje (1330-0954) XIV.
(2009), 2;
50-55
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
učitelj primarnog obrazovanja; budući učitelji; učenje i poučavanje; postizanje izvrsnosti
(primary school teacher; future teachers; learning and teaching; acquiring excallence)
Sažetak
Knjiga se bavi problematikom razvoja od novaka do eksperta, konkretnije, od budućeg učitelja do kompetentnog praktičara. Ta je tema vječito aktualna, a posebice dobrodošla u hrvatskom kontekstu reformskih promjena u sustavu odgoja i obrazovanja. Knjiga je vrijedno izozemno iskustvo i primjer dobre prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Iva Matanović
(autor)