Pregled bibliografske jedinice broj: 459392
Izgradnja koncepata/ ciklus istraživačkog učenja
Izgradnja koncepata/ ciklus istraživačkog učenja // Stručni skup za učitelje biologije Zagreba i okolnih županija
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 459392 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izgradnja koncepata/ ciklus istraživačkog učenja
(Construction of concepts/ research learning cycle)
Autori
Radanović, Ines ; Garašić, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Stručni skup za učitelje biologije Zagreba i okolnih županija
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.01.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
konstrukcija koncepata; ciklus učenja
(construction of concepts; learning cycle)
Sažetak
Predstavljen je ciklus učenja koji obuhvača istraživanje, uvođenje koncepta i primjena koncepta koji uz primjenu kartiranja znanja uz sistematizaciju omogućuju izgradnju koncepta. Ciklus učenja nudi konkretna iskustva sa konceptima, a kartiranje koncepta pruža mogućnost da se napravi veza između koncepta. Na taj način učenici dosežu konceptualno razumijevanje čemu teži kvalitetna nastava. Predstavljeni su preliminarni rezultati istraživanja retencije nastavnih sadržaja biologije kod učenika OŠ i gimnazije (2007) uz prikaz retencije kemijskih koncepata u nastavnim sadržajima biologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb