Pregled bibliografske jedinice broj: 459337
Razine postignuća i kriteriji vrednovanja
Razine postignuća i kriteriji vrednovanja // Stručni skup za voditelje županijskih stručnih vijeća biologije i kemije za OŠ i SŠ
Split, Hrvatska, 2007. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 459337 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razine postignuća i kriteriji vrednovanja
(Levels of achievement and evaluation criteria)
Autori
Radanović, Ines ; Garašić, Diana ; Kapov, Sunčana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Stručni skup za voditelje županijskih stručnih vijeća biologije i kemije za OŠ i SŠ
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 11.01.2007. - 12.01.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
koncepti; razine postignuća; kriteriji vrednovanja
(concepts; levels of achievement; evaluation criteria)
Sažetak
Predstavljen je konceptualni pristup nastavnim sadržajima, pri čemu su sudionici utvrdili osnovne makrokoncepte i koncepte unutar nastavnih sadržaja struke. Prezentirane su revidirane razine postignuća prema Bloomu uz pojednostavljenja po Grginu i Crooksu. Objašnjeno je zašto o razinama postignuća valja voditi računa u oblikovanju nastave uz vezu s vrednovanjem. Grupe sudionika su iz određenih dijelova gradiva pokušale formulirati postignuća po razinama te ih prikazati na posteru. Na osnovu formuliranih postignuća pokušali su raditi zadatke za vrednovanje po razinama. Iza skupa su voditelji vijeća sa svojim članovima aktiva izrađivali postignuća po razinama, odnosno razrađivali su detaljnije postignuća iz PIP-a. Pri tome su određivali razine postignuća prema Grginu i prema Crooksu, te se opredjelili za razine postignuća prema Crooksu kao praktično primjenjive za rad u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb