Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 459232

Poučavanje u promijenjenom informacijskom prostoru


Banek Zorica, Mihaela
Poučavanje u promijenjenom informacijskom prostoru // Popodne @CEU
Zagreb, Hrvatska, 2009. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 459232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poučavanje u promijenjenom informacijskom prostoru
(Teaching in changed information space)

Autori
Banek Zorica, Mihaela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Skup
Popodne @CEU

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
e-učenje virtualni svjetovi
(e-learning virtual worlds)

Sažetak
Razvoj informacijsko komunikacijske tehnologije i njezino korištenje u svakodnevnom životu utjecali su na stvaranje dvije generacije korisnika tzv. Generacije Y i Generacije X. Prva podrazumijeva korisnike rođene u digitalnom svijetu, odnosno tehnološki pismene pojedince, dok druga podrazumijeva korisnike rođeni prije digitalnog okruženja i koji su tehnologiju prihvatili i naknadno. Ove dvije generacije susreću se različitim okruženjima, no možda je najizraženije ono obrazovno okruženje u kojemu se ove dvije generacije susreću se kao učenici i nastavnici na različitim stupnjevima obrazovnog procesa, od osnovnoškolskog do visokoškolskog. Pojava novih korisnika, te implementacija tehnologije u obrazovni prostor utjecali su na transformaciju procesa učenja i poučavanja. Učenje na daljinu, mješovito ili hibridno učenje, učenje bazirano na igrama, virtualni svjetovi, web 2.0 alati i obrazovanje 2.0 samo su neki od novih oblika učenja koji se javljaju u današnjem obrazovnom okruženju. Uvedene promjene i različiti tipovi obrazovnih pristupa rezultat su prilagođavanja procesa učenja svojstvima i sposobnostima samih učenika/studenata. Uniforman pristup obrazovanju u današnje je vrijeme teško primjenjiv. Različite osobe uče na različite načine te je stoga implementacija tehnologije jedan od „jednostavnijih“ procesa, dok je prilagodba samog učenja i poučavanja korisnicima danas više no ikad vruća tema istraživačke i obrazovne zajednice. Promjene koje se događaju u obrazovnom procesu, te novi oblici učenja i poučavanja zahtijevaju oblikovanje novih pedagogija prilagođenih potrebama različitih grupa korisnika (učenicima, studentima, nastavnicima i profesorima). Učenje okrenuto onome tko uči i dalje ostaje u centru obrazovnog procesa, dok se postupci i metode za postizanje tog cilja pod posredstvom tehnologije konstantno mijenjaju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301799-1755 - Organizacija, upravljanje i razmjena znanja u elektroničkom obrazovnom okruženju (Lasić-Lazić, Jadranka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mihaela Banek Zorica (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Banek Zorica, Mihaela
Poučavanje u promijenjenom informacijskom prostoru // Popodne @CEU
Zagreb, Hrvatska, 2009. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Banek Zorica, M. (2009) Poučavanje u promijenjenom informacijskom prostoru. U: Popodne @CEU.
@article{article, author = {Banek Zorica, Mihaela}, year = {2009}, keywords = {e-u\v{c}enje virtualni svjetovi}, title = {Pou\v{c}avanje u promijenjenom informacijskom prostoru}, keyword = {e-u\v{c}enje virtualni svjetovi}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Banek Zorica, Mihaela}, year = {2009}, keywords = {e-learning virtual worlds}, title = {Teaching in changed information space}, keyword = {e-learning virtual worlds}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font