Pregled bibliografske jedinice broj: 459232
Poučavanje u promijenjenom informacijskom prostoru
Poučavanje u promijenjenom informacijskom prostoru // Popodne @CEU
Zagreb, Hrvatska, 2009. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 459232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poučavanje u promijenjenom informacijskom prostoru
(Teaching in changed information space)
Autori
Banek Zorica, Mihaela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
Popodne @CEU
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
e-učenje virtualni svjetovi
(e-learning virtual worlds)
Sažetak
Razvoj informacijsko komunikacijske tehnologije i njezino korištenje u svakodnevnom životu utjecali su na stvaranje dvije generacije korisnika tzv. Generacije Y i Generacije X. Prva podrazumijeva korisnike rođene u digitalnom svijetu, odnosno tehnološki pismene pojedince, dok druga podrazumijeva korisnike rođeni prije digitalnog okruženja i koji su tehnologiju prihvatili i naknadno. Ove dvije generacije susreću se različitim okruženjima, no možda je najizraženije ono obrazovno okruženje u kojemu se ove dvije generacije susreću se kao učenici i nastavnici na različitim stupnjevima obrazovnog procesa, od osnovnoškolskog do visokoškolskog. Pojava novih korisnika, te implementacija tehnologije u obrazovni prostor utjecali su na transformaciju procesa učenja i poučavanja. Učenje na daljinu, mješovito ili hibridno učenje, učenje bazirano na igrama, virtualni svjetovi, web 2.0 alati i obrazovanje 2.0 samo su neki od novih oblika učenja koji se javljaju u današnjem obrazovnom okruženju. Uvedene promjene i različiti tipovi obrazovnih pristupa rezultat su prilagođavanja procesa učenja svojstvima i sposobnostima samih učenika/studenata. Uniforman pristup obrazovanju u današnje je vrijeme teško primjenjiv. Različite osobe uče na različite načine te je stoga implementacija tehnologije jedan od „jednostavnijih“ procesa, dok je prilagodba samog učenja i poučavanja korisnicima danas više no ikad vruća tema istraživačke i obrazovne zajednice. Promjene koje se događaju u obrazovnom procesu, te novi oblici učenja i poučavanja zahtijevaju oblikovanje novih pedagogija prilagođenih potrebama različitih grupa korisnika (učenicima, studentima, nastavnicima i profesorima). Učenje okrenuto onome tko uči i dalje ostaje u centru obrazovnog procesa, dok se postupci i metode za postizanje tog cilja pod posredstvom tehnologije konstantno mijenjaju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301799-1755 - Organizacija, upravljanje i razmjena znanja u elektroničkom obrazovnom okruženju (Lasić-Lazić, Jadranka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Mihaela Banek Zorica
(autor)