Pregled bibliografske jedinice broj: 458958
Održivi razvoj - izazov suvremenom odgoju i obrazovanju
Održivi razvoj - izazov suvremenom odgoju i obrazovanju // Edukacija nastavnika za budućnost / Arnaut Muhamed (ur.).
Zenica: Pedagoški fakultete Univerziteta u Zenici, 2010. str. 175-186 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 458958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Održivi razvoj - izazov suvremenom odgoju i obrazovanju
(Sustainable development - challenge to contemporary education)
Autori
Muradbegović, Aida ; Tatković, Nevenka ; Vasiljević, Biljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Edukacija nastavnika za budućnost
/ Arnaut Muhamed - Zenica : Pedagoški fakultete Univerziteta u Zenici, 2010, 175-186
ISBN
978-9958-615-25-2
Skup
III. međunarodni naučno-stručni skup Edukacija nastavnika za budućnost = Teacher education for the future
Mjesto i datum
Zenica, Bosna i Hercegovina, 22.04.2010. - 23.04.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
održivi razvoj; svjetonazor; suvremeni odgoj i obrazovanje; visokoškolsko obrazovanje učitelja; nove vrijednosti
(sustainable development; point of view; contemporary education; teacher university education; new values)
Sažetak
Hrvatska se nalazi u procesu prilagodbe razvojnom modelu Europske unije čija je provedba neizbježan i dugotrajan proces promjena koji teži ublažavanju i prevladavanju gospodarskih, socijalnih i generacijskih konflikata u području prirodnog i društvenog okoliša uopće. Odvija se u skladu s nizom preporuka, konvencija, akcijskih programa u području zaštite okoliša, ali i na području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj. Primijenjena pedagogijska znanost usustavljena u suvremenom odgoju i obrazovanju ulazi u taj proces bremenita složenim pitanjima i očekivanjima zbog načina na koji zajedno s ključnim čimbenicima društva, treba reagirati na postojeće stanje. Suvremeni odgoj i obrazovanje nužno je uvjetovan novim svjetonazorom održivog razvoja. Pritom je njegova primarna svrha usmjerena prema interdisciplinarnom pristupu stjecanja znanja i pedagoških umijeća, poticanju novih vrijednosti. Autorice se pridružuju stajalištima da je suvremeni odgoj i obrazovanje intelektualni kapital države i nacije u kojoj ključnu ulogu ima visokoškolsko obrazovanje učitelja (edukatora) za održivi razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli