Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 458645

Programsko okruženje za izvođenje turnira igraćih algoritama


Lacković, Matija
Programsko okruženje za izvođenje turnira igraćih algoritama, 2010., diplomski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


CROSBI ID: 458645 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Programsko okruženje za izvođenje turnira igraćih algoritama
(Program environment for execution of tournaments for game playing algorithms)

Autori
Lacković, Matija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
01.04

Godina
2010

Stranica
66

Mentor
Dalbelo Bašić, Bojana

Neposredni voditelj
Šnajder, Jan

Ključne riječi
umjetna inteligencija; igrači algoritmi; minmax; turnir
(artificial intelligence; game playing algorithms; minmax; tournament)

Sažetak
Algoritmi umjetne inteligencije tradicionalno se primjenjuju na igranje igara, gdje nalaze svoju komercijalnu i edukacijsku primjenu. Bolje razumijevanje rada nekog igraćeg algoritma te načela umjetne inteligencije može se steći programskom izvedbom algoritma te sučeljavanjem s drugačijim igraćim algoritmima. Turnir omogućava organizirano sučeljavanje programskih izvedbi u kontroliranim uvjetima, dok natjecateljsko okruženje turnira dodatno motivira studente i time obogaduje edukacijski aspekt cijelog procesa. Rezultat ovog rada je programsko okruženje koje omogućava izvođenje turnira igraćih algoritama. Sustav podržava različite vrste društvenih igara, uz uvjet da one zadovoljavaju unaprijed definirano sučelje. Sučelje je fleksibilno i svodi se uglavnom na razmjenu podataka, čime se većim dijelom prepušta igri da odabere način na koji de realizirati zamisli koje je korisnik unio putem programskog okuženja. Igre se mogu izvoditi lokalno ili na udaljenom računalu. Podržano je igranje korisnika protiv računala ili drugog korisnika te računala protiv računala. Rad sustava iskušan je na igri Dame. Sustav je implementiran u programskom jeziku C#.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
036-1300646-1986 - Otkrivanje znanja u tekstnim podacima (Dalbelo-Bašić, Bojana, MZO ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jan Šnajder (mentor)

Avatar Url Bojana Dalbelo Bašić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lacković, Matija
Programsko okruženje za izvođenje turnira igraćih algoritama, 2010., diplomski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Lacković, M. (2010) 'Programsko okruženje za izvođenje turnira igraćih algoritama', diplomski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lackovi\'{c}, Matija}, year = {2010}, pages = {66}, keywords = {umjetna inteligencija, igra\v{c}i algoritmi, minmax, turnir}, title = {Programsko okru\v{z}enje za izvo\djenje turnira igra\'{c}ih algoritama}, keyword = {umjetna inteligencija, igra\v{c}i algoritmi, minmax, turnir}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lackovi\'{c}, Matija}, year = {2010}, pages = {66}, keywords = {artificial intelligence, game playing algorithms, minmax, tournament}, title = {Program environment for execution of tournaments for game playing algorithms}, keyword = {artificial intelligence, game playing algorithms, minmax, tournament}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font