Pregled bibliografske jedinice broj: 458498
Poticanje kreativnosti studenata i perspektive cjeloživotnog obrazovanja visokoškolskih nastavnika
Poticanje kreativnosti studenata i perspektive cjeloživotnog obrazovanja visokoškolskih nastavnika // A tehetseggondozastol az elethosszig tarto tanulasig / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica: Forum Könyvkiadó Intézet ; Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2009. str. 276-286
CROSBI ID: 458498 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje kreativnosti studenata i perspektive cjeloživotnog obrazovanja visokoškolskih nastavnika
(Encouraging student creativity and university teacher perspective of lifelong learning)
Autori
Bedeković, Vesna ; Zrilić, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
A tehetseggondozastol az elethosszig tarto tanulasig
Urednik/ci
Bene, Annamaria
Izdavač
Forum Könyvkiadó Intézet ; Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici
Grad
Subotica
Godina
2009
Raspon stranica
276-286
ISBN
978-86-323-0755-1
Ključne riječi
Bolonjski proces, visokoškolski nastavnici, kreativnost, studenti, cjeloživotno obrazovanje
(Bologna process, college professors, creativity, students, lifelong learning)
Sažetak
U razdoblju od 2000. godine do danas promjene u hrvatskom sustavu visokog obrazovanja postale su dijelom obrazovne politike, pri čemu se dojmovi o provedbi Bolonjskog procesa kreću u rasponu od potpunog osporavanja do (ne)kritičkog zagovora. Iako su pedagoška, didaktička i metodička pitanja provedbe Bolonjskog procesa u hrvatskom sustavu visokog obrazovanja uglavnom ostala na marginama, ohrabruje spoznaja da Bolonjski proces podupire nastavu usmjerenu na studenta koja bitno mijenja, kako ulogu visokoškolskog nastavnika, tako i ulogu studenta. Pritom se naglasak stavlja na potrebu razrade modela cjeloživotnog obrazovanja visokoškolskih nastavnika usmjerenog na stjecanje dodatnih nastavničkih kompetencija, pri čemu značajan segment njihova cjeloživotnog obrazovanja svakako treba obuhvatiti i poticanje razvoja njihove osobne kreativnosti, uz istovremeno stvaranje pretpostavki za otvaranje didaktičkih mogućnosti za poticanje i razvoj kreativnosti studenata s ciljem oslobađanja njihovih kreativnih potencijala, posredstvom kojih će po završetku studija ostvariti konkurentnost i aktivno uključivanje u svijet tržišta rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)