Pregled bibliografske jedinice broj: 458416
Poticanje kreativnosti u nastavi prirode i društva
Poticanje kreativnosti u nastavi prirode i društva // Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju : Knjiga radova : Priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje = Encouraging creativity in education : Collection of papers : a Handbook for Current and Future Teachers / Munk, Krešimir (ur.).
Zagreb: Profil International, 2009. str. 171-177
CROSBI ID: 458416 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje kreativnosti u nastavi prirode i društva
(Stimulating creativity in subject nature and society)
Autori
Popčević, Zlata ; Bedeković, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju : Knjiga radova : Priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje = Encouraging creativity in education : Collection of papers : a Handbook for Current and Future Teachers
Urednik/ci
Munk, Krešimir
Izdavač
Profil International
Grad
Zagreb
Godina
2009
Raspon stranica
171-177
ISBN
978-953-12-1143-7
Ključne riječi
poticanje kreativnosti, učenici, učitelji, nastava prirode i društva
(stimulating creativity, pupils, teacher, Science classes)
Sažetak
Jedno od važnih pitanja koje suvremena škola, kao dominantno mjesto poticanja i razvijanja kreativnih potencijala učenika postavlja učitelju, je pitanje poticanja kreativnosti svakog pojedinog učenika. Polazeći od pretpostavke da je nastava jedinstven i neponovljiv proces čiji je učenik sastavni dio, kod učitelja je važno osvijestiti činjenicu da razvijanje učenikovih kreativnih potencijala pretpostavlja istovremeno i razvijanje vlastite kreativnosti, dok je osnovno polazište za stjecanje potrebnih kompetencija za poticanje kreativnosti učenika, intrinzična motivacija učitelja i potrebna količina znanja i sposobnosti potrebnih za rad na poticanju kreativnog izraza učenika. Rezultati empirijskog istraživanja koje je imalo za cilj utvrditi u kojoj mjeri učitelji razredne nastave, primjenjujući svoju kreativnost, potiču kreativnost u nastavi prirode i društva kod svojih učenika uputili su na neke zaključke slije dom kojih su postavljene moguće smjernice za oboljšanje neposredne nastavne prakse usmjerene na poticanje kreativnosti u nastavi prirode i društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Profili:
Vesna Bedeković
(autor)