Pregled bibliografske jedinice broj: 458365
Kreativnost u nastavi budućih učitelja i odgojitelja
Kreativnost u nastavi budućih učitelja i odgojitelja // Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju Knjiga radova – Priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje/ Encouraging creativity in education -Collection of papers – a Handbook for Current and Future Teachers / prof. dr. sc. Ladislav Bognar, Učiteljski fakultet Osijek dr. Jack Whitehead, Department of Education, University of Bath, United Kingdom dr. sc. Branko Bognar, Filozofski fakultet Osijek doc. Mira Perić Kraljik, Učiteljski fakultet Osijek Krešimir Munk, Profl International Zagreb (ur.).
Zagreb: Profil, 2009. str. 68-77
CROSBI ID: 458365 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativnost u nastavi budućih učitelja i odgojitelja
(Creativity in teaching future school teachers and preschool teachers)
Autori
Kragulj, Snježana ; Somolanji, Ida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju Knjiga radova – Priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje/ Encouraging creativity in education -Collection of papers – a Handbook for Current and Future Teachers
Urednik/ci
Prof. dr. sc. Ladislav Bognar, Učiteljski fakultet Osijek dr. Jack Whitehead, Department of Education, University of Bath, United Kingdom dr. sc. Branko Bognar, Filozofski fakultet Osijek doc. Mira Perić Kraljik, Učiteljski fakultet Osijek Krešimir Munk, Profl International Zagreb
Izdavač
Profil
Grad
Zagreb
Godina
2009
Raspon stranica
68-77
ISBN
978-953-12-1143-7
Ključne riječi
pojam kreativnosti ; kreativne osobine ; kreativnost u nastavi ; vlastita kreativnost
(notion of creativity ; creative characteristic ; creativity in teaching process ; our own creativity)
Sažetak
U radu se daje naglasak na poticanje kreativnosti u nastavi budućih učitelja i odgojitelja. Želeći naglasiti važnost kreativne nastave, potaknuli smo buduće učitelje i odgojitelje da promišljaju o pojmu kreativnosti, defniraju ga, opišu kreativnu nastavu, ali i navedu moguće prijedloge koji bi poboljšali kvalitetu nastave čiji će stvaratelji i realizatori biti oni sami. Iz rezultata ankete vidljivo je kako studenti na fakultetima, ali i u dosadašnjem školovanju, imaju nedovoljno kreativnu nastavu, a samim time imaju i malo primjera kreativne nastave koje bi mogli upotrebljavati u budućemu radu. Studenti posebno cijene kreativni pristup nastavi i kritični su prema tradicionalnoj nastavi koja se svodi na uglavnom dosadna predavanja i u posljednje vrijeme na prezentacije. Studenti oče- kuju da nastava za buduće učitelje bude, ne samo zanimljiva, nego takva da im daje ideje za njihovu nastavu s učenicima. U svom budućem radu kreativnosti pridaju veliko značenje. Smatraju da ona ovisi i o uvjetima u kojima učitelj radi, ali prvenstveno o vlastitoj slobodi i inventivnosti te o ovladavanju nizom postupaka koji omogućavaju kreativnost učenika. Zbog toga smatraju da im još treba mnogo učenja, ali i iskustva u tom pogledu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek