Pregled bibliografske jedinice broj: 458275
Priča i lutka u sveučilišnoj nastavi
Priča i lutka u sveučilišnoj nastavi // Međunarodna konferencija "Stvaralački pristup osposobljavanju učitelja" (2009 ; Požega) / prof. dr. sc. Ladislav Bognar, Učiteljski fakultet Osijek dr. Jack Whitehead, Department of Education, University of Bath, United Kingdom dr. sc. Branko Bognar, Filozofski fakultet Osijek doc. Mira Perić Kraljik, Učiteljski fakultet Osijek Krešimir Munk, Profl International Zagreb (ur.).
Zagreb: Profil International, 2009. str. 34-41 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 458275 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priča i lutka u sveučilišnoj nastavi
(STORYTELLING AND PUPPETRY IN UNIVERSITY EDUCATION)
Autori
Ladislav, Bognar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Međunarodna konferencija "Stvaralački pristup osposobljavanju učitelja" (2009 ; Požega)
/ Prof. dr. sc. Ladislav Bognar, Učiteljski fakultet Osijek dr. Jack Whitehead, Department of Education, University of Bath, United Kingdom dr. sc. Branko Bognar, Filozofski fakultet Osijek doc. Mira Perić Kraljik, Učiteljski fakultet Osijek Krešimir Munk, Profl International Zagreb - Zagreb : Profil International, 2009, 34-41
ISBN
978-953-12-1143-7
Skup
Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju : knjiga radova : priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje = Encouraging creativity in education : collection of papers : a handbook for current and future teachers
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 28.09.2009. - 30.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
priča; lutka; sveučilišna nastava; kreativnost
(storytelling; puppetry; higher education; creativity)
Sažetak
Priča i lutka u nastavi – da svakako, ali u razrednoj nastavi i to u prvom razredu, ali u srednjoj školi ili čak na fakultetu – pa dajte molim vas, nećemo praviti vrtić. To su još česti komentari kad spomenete ovu temu ljudima koji su navikli na tradicionalnu nastavu za koju se misli da mora biti dosadna. No danas kad mnogo više znamo o tome kako ljudi uspješnije uče i da je tradicionalna predavačka nastava najneuspješnija nastava i odnos prema ovoj, još donedavno besmislenoj temi, se promijenio. I priča i lutka se obraćaju našoj emocionalnoj sferi koja u interakciji s našim racijom otvara nove mogućnosti učenja. Zato danas više nije pitanje treba li ili ne koristiti ove blagodati za suvremenu nastavu, nego je pitanje kako to činiti, a da bude prihvaćeno od studenata, ali i da bude zaista u funkciji ostvarivanja zadataka te nastave. Time se i bavi ovaj tekst.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek