Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 458245

Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies


Palić, M., Tomašević Lišanin, M., Kovač, I.
Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies // Marketing i održivi razvitak / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 137-150


CROSBI ID: 458245 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies

Autori
Palić, M., Tomašević Lišanin, M., Kovač, I.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Marketing i održivi razvitak

Urednik/ci
Mirna Leko Šimić

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2010

Raspon stranica
137-150

ISBN
978-953-253-074-2

Ključne riječi
marketing, održivost, razvoj
(marketing, sustainability, development)

Sažetak
Knjiga je zbirka radova na temu održivog upravljanja marketingom u funkciji gospodarskog razvitka koji uvažava potrebu za održavanjem prirodne i društvene ravnoteže.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Palić, M., Tomašević Lišanin, M., Kovač, I.
Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies // Marketing i održivi razvitak / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 137-150
Palić, M., Tomašević Lišanin, M., Kovač, I. (2010) Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies. U: Mirna Leko Šimić (ur.) Marketing i održivi razvitak. Osijek, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 137-150.
@inbook{inbook, year = {2010}, pages = {137-150}, keywords = {marketing, odr\v{z}ivost, razvoj}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies}, keyword = {marketing, odr\v{z}ivost, razvoj}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, year = {2010}, pages = {137-150}, keywords = {marketing, sustainability, development}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies}, keyword = {marketing, sustainability, development}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font