Pregled bibliografske jedinice broj: 458245
Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies
Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies // Marketing i održivi razvitak / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 137-150
CROSBI ID: 458245 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies
Autori
Palić, M., Tomašević Lišanin, M., Kovač, I.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Marketing i održivi razvitak
Urednik/ci
Mirna Leko Šimić
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2010
Raspon stranica
137-150
ISBN
978-953-253-074-2
Ključne riječi
marketing, održivost, razvoj
(marketing, sustainability, development)
Sažetak
Knjiga je zbirka radova na temu održivog upravljanja marketingom u funkciji gospodarskog razvitka koji uvažava potrebu za održavanjem prirodne i društvene ravnoteže.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb