Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 458064

Zajedničko planiranje marketinških aktivnosti između dobavljača i ključnog kupca na tržištu bezalkoholnih pića


Sedak Keglević, Ana
Zajedničko planiranje marketinških aktivnosti između dobavljača i ključnog kupca na tržištu bezalkoholnih pića, 2009., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 458064 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zajedničko planiranje marketinških aktivnosti između dobavljača i ključnog kupca na tržištu bezalkoholnih pića
(Supplier and key account common planning of marketing aktivities in non-alchoholic beverages market)

Autori
Sedak Keglević, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
03.06

Godina
2009

Stranica
90

Mentor
Renko, Sanda

Ključne riječi
marketing; prodaja; ključni kupac
(marketing; sales; key account)

Sažetak
Rad je u svom teorijskom dijelu obradio teme vezane uz definiranje ključnih kupaca, razvoj odnosa između poduzeća i ključnih kupaca, te prednosti razvoja kolaborativnog odnosa. Rezukltati istraživanja pokazali su kako kolaborativni odnos između dobavljača i ključnog kupca još nije razvijen u Republici Hrvatskoj, a da samo u jednom njegovom segmentu postoji u potpunosti optimizacija poslovanja kroz zajedničko planiranje marketinških aktivnosti. Kako budućnost koja dolazi zahtijeva od dobavljača i ključnih kupaca veći angažman oko krajnjeg kupca, to znači i daljnji razvoj njihovog partnerskog odnosa temeljem razvoja kolaborativnog odnosa. On rezultira win-win-win situacijom dje profitiraju sve uključene strane: dobavljač, ključni kupac i potrošač.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanda Renko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sedak Keglević, Ana
Zajedničko planiranje marketinških aktivnosti između dobavljača i ključnog kupca na tržištu bezalkoholnih pića, 2009., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Sedak Keglević, A. (2009) 'Zajedničko planiranje marketinških aktivnosti između dobavljača i ključnog kupca na tržištu bezalkoholnih pića', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sedak Keglevi\'{c}, Ana}, year = {2009}, pages = {90}, keywords = {marketing, prodaja, klju\v{c}ni kupac}, title = {Zajedni\v{c}ko planiranje marketin\v{s}kih aktivnosti izme\dju dobavlja\v{c}a i klju\v{c}nog kupca na tr\v{z}i\v{s}tu bezalkoholnih pi\'{c}a}, keyword = {marketing, prodaja, klju\v{c}ni kupac}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sedak Keglevi\'{c}, Ana}, year = {2009}, pages = {90}, keywords = {marketing, sales, key account}, title = {Supplier and key account common planning of marketing aktivities in non-alchoholic beverages market}, keyword = {marketing, sales, key account}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font