Pregled bibliografske jedinice broj: 458064
Zajedničko planiranje marketinških aktivnosti između dobavljača i ključnog kupca na tržištu bezalkoholnih pića
Zajedničko planiranje marketinških aktivnosti između dobavljača i ključnog kupca na tržištu bezalkoholnih pića, 2009., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 458064 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zajedničko planiranje marketinških aktivnosti između dobavljača i ključnog kupca na tržištu bezalkoholnih pića
(Supplier and key account common planning of marketing aktivities in non-alchoholic beverages market)
Autori
Sedak Keglević, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
03.06
Godina
2009
Stranica
90
Mentor
Renko, Sanda
Ključne riječi
marketing; prodaja; ključni kupac
(marketing; sales; key account)
Sažetak
Rad je u svom teorijskom dijelu obradio teme vezane uz definiranje ključnih kupaca, razvoj odnosa između poduzeća i ključnih kupaca, te prednosti razvoja kolaborativnog odnosa. Rezukltati istraživanja pokazali su kako kolaborativni odnos između dobavljača i ključnog kupca još nije razvijen u Republici Hrvatskoj, a da samo u jednom njegovom segmentu postoji u potpunosti optimizacija poslovanja kroz zajedničko planiranje marketinških aktivnosti. Kako budućnost koja dolazi zahtijeva od dobavljača i ključnih kupaca veći angažman oko krajnjeg kupca, to znači i daljnji razvoj njihovog partnerskog odnosa temeljem razvoja kolaborativnog odnosa. On rezultira win-win-win situacijom dje profitiraju sve uključene strane: dobavljač, ključni kupac i potrošač.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Sanda Renko
(mentor)