Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 45784

Novi milenij i marketing


Grbac, Bruno
Novi milenij i marketing // Marketing forum 2 / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 5-13 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 45784 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novi milenij i marketing
(New millennium and Marketing)

Autori
Grbac, Bruno

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing forum 2 / Grbac, Bruno - Rijeka : Društvo za marketing Rijeka, 2000, 5-13

Skup
Marketing forum

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 08.12.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nove relacije marketing koncepta; izgradnja partnerskih odnosa
(New Relations in Marketing Concept; Establishment of Partnership Relations)

Sažetak
Gospodarski i drugi subjekti usmjereni su na budućnost. Većina njih tu budućnost sagledavaju na starim osnovama, na modelima dosadašnjeg razvitka. To je jednostavniji ali i neizvjesniji pristup. U novim uvjetima koji su vremenskom dimenzijom determinirani novim milenijem napretak je moguć na osnovi implementacije marketing koncepta i uvažavanjem novih relacija. Rezulatati istraživanja ukazuju da se prilagođavanje promjenama i primjereni napredak ostvaruju izgradnjom partnerskig odnosa sa svim sudionicima na tržištu: kupcima, konkurentima, dobavljačima i distributerima. Za ostvarivanju tih odnosa nužno je znanje, iskustvo i vještina na individualnoj i kolektivnoj razini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081003

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Novi milenij i marketing // Marketing forum 2 / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 5-13 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Grbac, B. (2000) Novi milenij i marketing. U: Marketing forum 2.
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, editor = {Grbac, B.}, year = {2000}, pages = {5-13}, keywords = {nove relacije marketing koncepta, izgradnja partnerskih odnosa}, title = {Novi milenij i marketing}, keyword = {nove relacije marketing koncepta, izgradnja partnerskih odnosa}, publisher = {Dru\v{s}tvo za marketing Rijeka}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, editor = {Grbac, B.}, year = {2000}, pages = {5-13}, keywords = {New Relations in Marketing Concept, Establishment of Partnership Relations}, title = {New millennium and Marketing}, keyword = {New Relations in Marketing Concept, Establishment of Partnership Relations}, publisher = {Dru\v{s}tvo za marketing Rijeka}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font