Pregled bibliografske jedinice broj: 45784
Novi milenij i marketing
Novi milenij i marketing // Marketing forum 2 / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 5-13 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 45784 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi milenij i marketing
(New millennium and Marketing)
Autori
Grbac, Bruno
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketing forum 2
/ Grbac, Bruno - Rijeka : Društvo za marketing Rijeka, 2000, 5-13
Skup
Marketing forum
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 08.12.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nove relacije marketing koncepta; izgradnja partnerskih odnosa
(New Relations in Marketing Concept; Establishment of Partnership Relations)
Sažetak
Gospodarski i drugi subjekti usmjereni su na budućnost. Većina njih tu budućnost sagledavaju na starim osnovama, na modelima dosadašnjeg razvitka. To je jednostavniji ali i neizvjesniji pristup. U novim uvjetima koji su vremenskom dimenzijom determinirani novim milenijem napretak je moguć na osnovi implementacije marketing koncepta i uvažavanjem novih relacija.
Rezulatati istraživanja ukazuju da se prilagođavanje promjenama i primjereni napredak ostvaruju izgradnjom partnerskig odnosa sa svim sudionicima na tržištu: kupcima, konkurentima, dobavljačima i distributerima. Za ostvarivanju tih odnosa nužno je znanje, iskustvo i vještina na individualnoj i kolektivnoj razini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija