Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 45774

Tehnologija marketinga, održivi razvitak i globalizacija


Grbac, Bruno
Tehnologija marketinga, održivi razvitak i globalizacija // Tržište, 11 (1999), 1-2; 86-93 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 45774 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tehnologija marketinga, održivi razvitak i globalizacija
(Marketing Technology, Sustainable Development and Globalization)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Tržište (0353-4790) 11 (1999), 1-2; 86-93

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Globalizacija; održivi razvitak; tehnologija marketinga
(Globalization; Marketing Technology; Sustainable Development)

Sažetak
Prijelaz u novi milenijum karakteriziran je procesom globalizacije i napretkom baziranim na konceptu održivog razvitka. U radu se istražuju odrednice procesa globalizacije i raspravlja koncept održivog napretka. Na tim spoznajama naglašava se potreba za novim znanjem o marketingu, odnosno ukazuje se na potrebe uvažavanja procesa stalnog unapređenja u stvaranju, prihvatu i apliciranju znanja o marketingu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081003

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Tehnologija marketinga, održivi razvitak i globalizacija // Tržište, 11 (1999), 1-2; 86-93 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Grbac, B. (1999) Tehnologija marketinga, održivi razvitak i globalizacija. Tržište, 11 (1-2), 86-93.
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1999}, pages = {86-93}, keywords = {Globalizacija, odr\v{z}ivi razvitak, tehnologija marketinga}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te}, volume = {11}, number = {1-2}, issn = {0353-4790}, title = {Tehnologija marketinga, odr\v{z}ivi razvitak i globalizacija}, keyword = {Globalizacija, odr\v{z}ivi razvitak, tehnologija marketinga} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1999}, pages = {86-93}, keywords = {Globalization, Marketing Technology, Sustainable Development}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te}, volume = {11}, number = {1-2}, issn = {0353-4790}, title = {Marketing Technology, Sustainable Development and Globalization}, keyword = {Globalization, Marketing Technology, Sustainable Development} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Social Sciences Index
  • Abstract Newsletter: Business & Economics
  • Abstracts of Working Papers in Economics
  • Bulletin Signanettique
  • CAB International
  • PAIS International
  • Institut Naučnai Informacii (Viniti) Rosiskoi Akademii Nauk





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font