Pregled bibliografske jedinice broj: 45774
Tehnologija marketinga, održivi razvitak i globalizacija
Tehnologija marketinga, održivi razvitak i globalizacija // Tržište, 11 (1999), 1-2; 86-93 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 45774 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tehnologija marketinga, održivi razvitak i globalizacija
(Marketing Technology, Sustainable Development and Globalization)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Tržište (0353-4790) 11
(1999), 1-2;
86-93
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Globalizacija; održivi razvitak; tehnologija marketinga
(Globalization; Marketing Technology; Sustainable Development)
Sažetak
Prijelaz u novi milenijum karakteriziran je procesom globalizacije i napretkom baziranim na konceptu održivog razvitka. U radu se istražuju odrednice procesa globalizacije i raspravlja koncept održivog napretka. Na tim spoznajama naglašava se potreba za novim znanjem o marketingu, odnosno ukazuje se na potrebe uvažavanja procesa stalnog unapređenja u stvaranju, prihvatu i apliciranju znanja o marketingu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Sciences Index
- Abstract Newsletter: Business & Economics
- Abstracts of Working Papers in Economics
- Bulletin Signanettique
- CAB International
- PAIS International
- Institut Naučnai Informacii (Viniti) Rosiskoi Akademii Nauk