Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 457366

Povezanost između dimenzija samopoimanja i uključenosti u izvannastavne aktivnosti kod učenika osnovne škole


Čorić, Ivana
Povezanost između dimenzija samopoimanja i uključenosti u izvannastavne aktivnosti kod učenika osnovne škole, 2010., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 457366 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost između dimenzija samopoimanja i uključenosti u izvannastavne aktivnosti kod učenika osnovne škole
(Relation between self-concept dimensions and engagement in extracurricular activities among primary school students)

Autori
Čorić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
31.03

Godina
2010

Stranica
31

Mentor
Bratko, Denis

Ključne riječi
samopoimanje; percepcija kompetentnosti; izvannastavne aktivnosti; osnovnoškolci
(self-concept; perception of competence; extracurricular activities; primary school)

Sažetak
Ciljevi ovog istraživanja bili su provjeriti postoje li razlike u dimenzijama samopoimanja između učenika uključenih u izvannastavne aktivnosti i onih koji nisu uključeni u izvannastavne aktivnosti. Također se promatrala razlika između učenika različitog spola i različite školske dobi s obzirom na uključenost u izvannastavne aktivnosti. Sudionici (N=211) su bili učenici petih, šestih, sedmih i osmih razreda jedne zagrebačke osnovne škole. Uspoređeni su rezultati na pojedinim dimenzijama samopoimanja, mjereni Skalom percipirane kompetentnosti autorice S. Harter, za svaku od dviju grupa u koje su učenici bili podijeljeni s obzirom na njihovu uključenost u izvannastavne aktivnosti. t-testom se ustanovilo da se s obzirom na uključenost u izvannastavne aktivnosti učenici razlikuju u dimenziji školske kompetetnosti na način da su na toj dimenziji učenici koji su uključeni u izvannastavne aktivnosti postigli statistički značajno više rezultate. Na dimenziji socijalne prihvaćenosti, sportske kompetentnosti, regulacije ponašanja, tjelesnog izgleda i općeg samopoštovanja nisu nađene statistički značajne razlike među grupama. S obzirom na spol, sudionici se razlikuju statistički značajno na dimenzijama regulacije ponašanja (u kojoj djevojke postižu statistički značajno više rezultate u odnosu na mladiće). Hi-kvadrat testom nije dobivena statistički značajna razlika između djevojaka i mladića u odnosu na njihovu uključenost u izvannastavne aktivnosti. Analizom varijance (ANOVA) je testirana razlika u dimenzijama samopoimanja između ispitanika petog, šestog, sedmog i osmog razreda. Dobiveni rezultat pokazuje da ne postoji statistički značajna razlika u dimenzijama samopoimanja između navedenih skupina ispitanika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301683-1399 - Genetski i okolinski doprinos razvoju ličnosti (Bratko, Denis, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Denis Bratko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čorić, Ivana
Povezanost između dimenzija samopoimanja i uključenosti u izvannastavne aktivnosti kod učenika osnovne škole, 2010., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
Čorić, I. (2010) 'Povezanost između dimenzija samopoimanja i uključenosti u izvannastavne aktivnosti kod učenika osnovne škole', diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ori\'{c}, Ivana}, year = {2010}, pages = {31}, keywords = {samopoimanje, percepcija kompetentnosti, izvannastavne aktivnosti, osnovno\v{s}kolci}, title = {Povezanost izme\dju dimenzija samopoimanja i uklju\v{c}enosti u izvannastavne aktivnosti kod u\v{c}enika osnovne \v{s}kole}, keyword = {samopoimanje, percepcija kompetentnosti, izvannastavne aktivnosti, osnovno\v{s}kolci}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ori\'{c}, Ivana}, year = {2010}, pages = {31}, keywords = {self-concept, perception of competence, extracurricular activities, primary school}, title = {Relation between self-concept dimensions and engagement in extracurricular activities among primary school students}, keyword = {self-concept, perception of competence, extracurricular activities, primary school}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font