Pregled bibliografske jedinice broj: 457348
Percepcije potrošača istočne hrvatske o ekološkoj hrani
Percepcije potrošača istočne hrvatske o ekološkoj hrani // Zbornik radova 44. hrvatskog i 4. međunarodnog simpozija agronoma / Lončarić, Zdenko ; Marić, Sonja (ur.). - Osijek : Sveučilište J.J.Strossmayera, Poljoprivredni fakultet u Osijeku , 2009. ISBN: 978-953-6331-67-3). / Lončarić, Zdenko ; Marić, Sonja (ur.) (ur.).
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 203-207 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 457348 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcije potrošača istočne hrvatske o ekološkoj
hrani
(Consumer perception regarding organic food in
Eastern Croatia)
Autori
Lončarić, Ružica ; Deže, Jadranka ; Ranogajec, Ljubica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 44. hrvatskog i 4. međunarodnog simpozija agronoma / Lončarić, Zdenko ; Marić, Sonja (ur.). - Osijek : Sveučilište J.J.Strossmayera, Poljoprivredni fakultet u Osijeku , 2009. ISBN: 978-953-6331-67-3).
/ Lončarić, Zdenko ; Marić, Sonja (ur.) - Osijek : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009, 203-207
ISBN
978-953-6331-67-3
Skup
44. hrvatski i 4. međunarodni simpozij agronoma
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 16.02.2009. - 20.02.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ekološki proizvodi ; percepcije potrošača ; cijene ; istočna Hrvatska
(organic food ; consumers beaviour and perceptions ; prices ; Eastern Croatia)
Sažetak
Cilj rada bio je na temelju ispitivanja percepcija 124 potrošača prema ekološkim proizvodima s područja istočne Hrvatske, dobiti bazu za izradu utemeljenih marketing planova, identifikaciju tržišnih segmenata, prodajnih kanala i promidžbe. Anketno ispitivanje provedeno je u sklopu BIOPA-inih promidžbenih akcija, te u suradnji sa studentima Poljoprivrednog fakulteta u Osijeku tijekom 2007. godine. 86% ispitanika izjasnilo se da kupuje ekološke proizvode. Potrošači najviše kupuju ekološko voće, povrće i kruh. Ispitanici su se izjasnili za spremnost plaćanja više cijene (15%). U budućoj promidžbi treba naglasiti zdravstveni aspekt, okus i brigu za okoliš (najznačajniji motivi kupnje) te obratiti pozornost na cijenu i dostupnost ekoloških proizvoda (najjači razlozi koji odbijaju kupce od kupnje ekoloških proizvoda).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-079-0000000-3582 - Tržišni i ekonomski aspekti animalnih proizvoda poboljšane kakvoće (Tolušić, Zdravko, MZOS ) ( CroRIS)
MZOS-079-0790462-0450 - Utjecaj kondicioniranja tla na hraniva i teške metale u sustavu tlo-biljka (Lončarić, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)
MZOS-079-0790570-2716 - Integrirana zaštita ratarskih kultura od korova (Baličević, Renata, MZOS ) ( CroRIS)
MZOS-079-0792389-2073 - Identifikacija gospodarskih aktivnosti u funkciji ruralnog razvitka (Sudarić, Tihana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek