Pregled bibliografske jedinice broj: 456614
(Ne)uspješna komunikacija - skrbne i ubojite navike u komunikaciji
(Ne)uspješna komunikacija - skrbne i ubojite navike u komunikaciji // Scientific Approach to Medical Education - International Symposium on the Occasion of 100 Year Anniversary of Abraham Flexner's Report
Split, Hrvatska, 2010. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 456614 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
(Ne)uspješna komunikacija - skrbne i ubojite navike u komunikaciji
((Un)successful communication - caring and killing habits in the communication)
Autori
Ljubetić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
Scientific Approach to Medical Education - International Symposium on the Occasion of 100 Year Anniversary of Abraham Flexner's Report
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 26.03.2010. - 27.03.2010
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
komunikacija; skrbne i ubojite navike
(communication; caring and killing habits)
Sažetak
(Ne)uspješna komunikacija – skrbne i ubojite navike u komunikaciji Sažetak: Suvremena nastava zahtijeva suvremenog, kompetentnog nastavnika i to ne samo u užem području svog znanstvenog i nastavnog djelovanja nego i na osobnoj razini. Kvalitetan nastavnik stvara uvjete za sukonstrukciju znanja svojih studenata i vodi ih tijekom tog procesa. Kako bi bio djelotvoran, potrebno je da ga studenti percipiraju kao autoritet koji se dragovoljno slijedi odnosno, autoritet „iz odnosa“. Sredstvo u izgradnji takvog autoriteta je kvalitetna komunikacija koja se temelji na korištenju skrbnih navika koje grade, održavaju i jačaju odnos (nastavnik-student), a one su: ohrabrivanje, vjerovanje, podržavanje, poštovanje, prihvaćanje, pregovaranje i slušanje. Žele li nastavnici izgraditi kvalitetne odnose sa svojim studentima, biti za njih autoritet i uspješno ih voditi kroz proces učenja nužno je da česte ubojite navike u komunikaciji (okrivljavanje, žaljenje, prigovaranje, prijetnje, potkupljivanje, kritiziranje, kažnjavanje) zamijene skrbnima. U planiranoj radionici participanti će, procesom samoevaluacije osvijestiti navike u komunikaciji koje najčešće koriste u komunikaciji s drugima (u privatnom i profesionalnom životu) te donijeti zaključke s ciljem unapređivanja svojih komunikacijskih vještina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Ljubetić
(autor)