Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 456614

(Ne)uspješna komunikacija - skrbne i ubojite navike u komunikaciji


Ljubetić, Maja
(Ne)uspješna komunikacija - skrbne i ubojite navike u komunikaciji // Scientific Approach to Medical Education - International Symposium on the Occasion of 100 Year Anniversary of Abraham Flexner's Report
Split, Hrvatska, 2010. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 456614 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
(Ne)uspješna komunikacija - skrbne i ubojite navike u komunikaciji
((Un)successful communication - caring and killing habits in the communication)

Autori
Ljubetić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Skup
Scientific Approach to Medical Education - International Symposium on the Occasion of 100 Year Anniversary of Abraham Flexner's Report

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 26.03.2010. - 27.03.2010

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
komunikacija; skrbne i ubojite navike
(communication; caring and killing habits)

Sažetak
(Ne)uspješna komunikacija – skrbne i ubojite navike u komunikaciji Sažetak: Suvremena nastava zahtijeva suvremenog, kompetentnog nastavnika i to ne samo u užem području svog znanstvenog i nastavnog djelovanja nego i na osobnoj razini. Kvalitetan nastavnik stvara uvjete za sukonstrukciju znanja svojih studenata i vodi ih tijekom tog procesa. Kako bi bio djelotvoran, potrebno je da ga studenti percipiraju kao autoritet koji se dragovoljno slijedi odnosno, autoritet „iz odnosa“. Sredstvo u izgradnji takvog autoriteta je kvalitetna komunikacija koja se temelji na korištenju skrbnih navika koje grade, održavaju i jačaju odnos (nastavnik-student), a one su: ohrabrivanje, vjerovanje, podržavanje, poštovanje, prihvaćanje, pregovaranje i slušanje. Žele li nastavnici izgraditi kvalitetne odnose sa svojim studentima, biti za njih autoritet i uspješno ih voditi kroz proces učenja nužno je da česte ubojite navike u komunikaciji (okrivljavanje, žaljenje, prigovaranje, prijetnje, potkupljivanje, kritiziranje, kažnjavanje) zamijene skrbnima. U planiranoj radionici participanti će, procesom samoevaluacije osvijestiti navike u komunikaciji koje najčešće koriste u komunikaciji s drugima (u privatnom i profesionalnom životu) te donijeti zaključke s ciljem unapređivanja svojih komunikacijskih vještina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Ljubetić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ljubetić, Maja
(Ne)uspješna komunikacija - skrbne i ubojite navike u komunikaciji // Scientific Approach to Medical Education - International Symposium on the Occasion of 100 Year Anniversary of Abraham Flexner's Report
Split, Hrvatska, 2010. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Ljubetić, M. (2010) (Ne)uspješna komunikacija - skrbne i ubojite navike u komunikaciji. U: Scientific Approach to Medical Education - International Symposium on the Occasion of 100 Year Anniversary of Abraham Flexner's Report.
@article{article, author = {Ljubeti\'{c}, Maja}, year = {2010}, keywords = {komunikacija, skrbne i ubojite navike}, title = {(Ne)uspje\v{s}na komunikacija - skrbne i ubojite navike u komunikaciji}, keyword = {komunikacija, skrbne i ubojite navike}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ljubeti\'{c}, Maja}, year = {2010}, keywords = {communication, caring and killing habits}, title = {(Un)successful communication - caring and killing habits in the communication}, keyword = {communication, caring and killing habits}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font