Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 456588

Kako definirati i mjeriti kompetencije studenata – validacija skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad


Huić, Aleksandra; Ricijaš, Neven; Branica, Vanja
Kako definirati i mjeriti kompetencije studenata – validacija skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad // Ljetopis socijalnog rada, 12 (2010), 2; 195-221 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 456588 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako definirati i mjeriti kompetencije studenata – validacija skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad
(How to define and measure students' competencies - validation of Percieved competency for psychosocial work scale)

Autori
Huić, Aleksandra ; Ricijaš, Neven ; Branica, Vanja

Izvornik
Ljetopis socijalnog rada (1846-5412) 12 (2010), 2; 195-221

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kompetencije ; psihosocijalni rad ; psihologija ; socijalni rad ; socijalna pedagogija
(competencies ; psychosocial work ; social work ; psychology ; social pedagogy)

Sažetak
Suvremeni pristupi definiranja i razvoja pojedinih struka usmjereni su na određivanje generalnih i specifičnih kompetencija koje su potrebne za uspješno obavljanje poslova. Isto je i sa suvremenim studijskim programima koji u sklopu svakog kolegija, te završetka pojedine obrazovne cjeline moraju definirati obrazovne ishode, odnosno kompetencije studenata po njegovom završetku. Predmet ovog teksta je definirati kompetencije u kontekstu psihosocijalnog rada, kao zajedničkom elementu profesionalnog djelovanja psihologa, socijalnih radnika i socijalnih pedagoga, te prikazati razvoj i metrijske karakteristike Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad primijenjene na studentima navedenih struka.U istraživanju je sudjelovalo ukupno 585 studenata završnih godina psihologije, socijalnog rada i socijalne pedagogije, od čega 302 studenta koji su studirali prema tzv. starom modelu studijskog programa i 283 studenta preddiplomskog studija prema tzv. Bolonjskom modelu.Postupak validacije Skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad pokazuje stabilnu, ali različitu faktorsku strukturu s obzirom na model studijskog programa, te dobre metrijske karakteristike. Obrasci povezanosti s drugim varijablama govore u prilog konstruktne valjanosti Skale. Rezultati istraživanja upućuju na raspravu o realnim razlikama u strukturi kompetentnosti studenata s obzirom na način studiranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2630 - Znanstvena utemeljenost i razvoj socijalne pedagogije u Republici Hrvatskoj
130-1301422-1420 - Uloga socio-kognitivnih procesa u samoregulaciji i interpersonalnim odnosima (Kamenov, Željka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Pravni fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Neven Ricijaš (autor)

Avatar Url Aleksandra Huić (autor)

Avatar Url Vanja Branica (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Huić, Aleksandra; Ricijaš, Neven; Branica, Vanja
Kako definirati i mjeriti kompetencije studenata – validacija skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad // Ljetopis socijalnog rada, 12 (2010), 2; 195-221 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Huić, A., Ricijaš, N. & Branica, V. (2010) Kako definirati i mjeriti kompetencije studenata – validacija skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad. Ljetopis socijalnog rada, 12 (2), 195-221.
@article{article, author = {Hui\'{c}, Aleksandra and Ricija\v{s}, Neven and Branica, Vanja}, year = {2010}, pages = {195-221}, keywords = {kompetencije, psihosocijalni rad, psihologija, socijalni rad, socijalna pedagogija}, journal = {Ljetopis socijalnog rada}, volume = {12}, number = {2}, issn = {1846-5412}, title = {Kako definirati i mjeriti kompetencije studenata – validacija skale percipirane kompetentnosti za psihosocijalni rad}, keyword = {kompetencije, psihosocijalni rad, psihologija, socijalni rad, socijalna pedagogija} }
@article{article, author = {Hui\'{c}, Aleksandra and Ricija\v{s}, Neven and Branica, Vanja}, year = {2010}, pages = {195-221}, keywords = {competencies, psychosocial work, social work, psychology, social pedagogy}, journal = {Ljetopis socijalnog rada}, volume = {12}, number = {2}, issn = {1846-5412}, title = {How to define and measure students' competencies - validation of Percieved competency for psychosocial work scale}, keyword = {competencies, psychosocial work, social work, psychology, social pedagogy} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Directory of Open Access Journals
  • Social Sciences Citation Index
  • Studies on Woman and Gener Abstracts, Social Care Online





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font