Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 456329

Uloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima


Tomašević Lišanin, Marija
Uloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 8 (2010), 2; 125-136 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 456329 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima
(The role and characteristics of sales training in Croatian companies)

Autori
Tomašević Lišanin, Marija

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 8 (2010), 2; 125-136

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
prodaja ; marketing ; obuka ; Hrvatska
(sales ; marketing ; training ; Croatia)

Sažetak
Na suvremenom tržištu prodaja predstavlja jednu iznimno važnu komponentu svakog poduzeća. Razvoj uspješnog i produktivnog prodavača predstavlja veliki izazov za menadžere prodaje. Obrazovanje u prodaji mijenja odnos učinka prodaje i efektivnosti. S obzirom na količinu vremena i novca koja se godišnje ulaže u programe prodajnih obuka, razumljiv je interes za istraživanje učinaka tih treninga. Cilj ovoga članka je saznati prevladavajuće stavove hrvatskih poduzeća prema provođenju prodajne obuke, kao i istražiti različite koncepte obrazovanja osmišljenih za prodajno osoblje u Hrvatskoj. Članak također obuhvaća opsežan pregled primjenjivanih tipova obuke, učestalosti i kontinuiranosti obuke te procjenu prosječnog budžeta obuke. Istraživanjem se ispitalo tko je zadužen za provedbu obuke u prodaji u hrvatskim poduzećima. Za svrhu ovog istraživanja pripremljen je poseban anketni upitnik kako bi se testirale postavljene hipoteze. Anketni upitnik je primijenjen na uzorku malih, srednjih i velikih poduzeća. Važnost dobro provedenog istraživanja o trenutnoj primjeni obuke u prodaji može biti izuzetno korisno za razvoj efikasnijih metoda obrazovanja u budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Tomašević Lišanin, Marija
Uloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 8 (2010), 2; 125-136 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Tomašević Lišanin, M. (2010) Uloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 8 (2), 125-136.
@article{article, author = {Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija}, year = {2010}, pages = {125-136}, keywords = {prodaja, marketing, obuka, Hrvatska}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1333-8900}, title = {Uloga i obilje\v{z}ja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduze\'{c}ima}, keyword = {prodaja, marketing, obuka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija}, year = {2010}, pages = {125-136}, keywords = {sales, marketing, training, Croatia}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1333-8900}, title = {The role and characteristics of sales training in Croatian companies}, keyword = {sales, marketing, training, Croatia} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit
  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font