Pregled bibliografske jedinice broj: 456329
Uloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima
Uloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 8 (2010), 2; 125-136 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 456329 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima
(The role and characteristics of sales training in Croatian companies)
Autori
Tomašević Lišanin, Marija
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 8
(2010), 2;
125-136
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
prodaja ; marketing ; obuka ; Hrvatska
(sales ; marketing ; training ; Croatia)
Sažetak
Na suvremenom tržištu prodaja predstavlja jednu iznimno važnu komponentu svakog poduzeća. Razvoj uspješnog i produktivnog prodavača predstavlja veliki izazov za menadžere prodaje. Obrazovanje u prodaji mijenja odnos učinka prodaje i efektivnosti. S obzirom na količinu vremena i novca koja se godišnje ulaže u programe prodajnih obuka, razumljiv je interes za istraživanje učinaka tih treninga. Cilj ovoga članka je saznati prevladavajuće stavove hrvatskih poduzeća prema provođenju prodajne obuke, kao i istražiti različite koncepte obrazovanja osmišljenih za prodajno osoblje u Hrvatskoj. Članak također obuhvaća opsežan pregled primjenjivanih tipova obuke, učestalosti i kontinuiranosti obuke te procjenu prosječnog budžeta obuke. Istraživanjem se ispitalo tko je zadužen za provedbu obuke u prodaji u hrvatskim poduzećima. Za svrhu ovog istraživanja pripremljen je poseban anketni upitnik kako bi se testirale postavljene hipoteze. Anketni upitnik je primijenjen na uzorku malih, srednjih i velikih poduzeća. Važnost dobro provedenog istraživanja o trenutnoj primjeni obuke u prodaji može biti izuzetno korisno za razvoj efikasnijih metoda obrazovanja u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Marija Tomašević-Lišanin
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EconLit
- Journal of Economic Literature