Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 455862

INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U OBRAZOVANJU: STANJE I PERSPEKTIVE


Željko Hutinski; Boris Aurer
INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U OBRAZOVANJU: STANJE I PERSPEKTIVE // INFORMATOLOGIA, 42 (2009), 4; 265-272 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 455862 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U OBRAZOVANJU: STANJE I PERSPEKTIVE
(ICT ACADEMIC EDUCATION: PRESENT STATE AND PERSPECTIVE)

Autori
Željko Hutinski ; Boris Aurer

Izvornik
INFORMATOLOGIA (1330-0067) 42 (2009), 4; 265-272

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
education; computers; communication; ICT; Internet

Sažetak
Utjecaj ICT-a na cjelokupni život i rad čovječanstva je očit i svakim danom postaje sve veći. Način korištenja ICT-a u obrazovanju mijenjao se je njihovim razvojem. Od učenja programiranja u BASIC-u u početnoj fazi, do podučavanja putem Interneta. U radu se daje kratak pregled primjene ICT-a u obrazovnoj djelatnosti, te kritički osvrt na postignute rezultate. Posebno su obrađeni oblici primjene ICT-a u visokom obrazovanju. Raspravljeno je i pitanje kompjutorske pismenosti. Na kraju se iznosi primjer korištenja ICT-a na Fakultetu organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0161199-1724 - Razvoj cjelovitog sustava sigurnosti informacijskog sustava (Hutinski, Željko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Željko Hutinski (autor)

Avatar Url Boris Aurer (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Željko Hutinski; Boris Aurer
INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U OBRAZOVANJU: STANJE I PERSPEKTIVE // INFORMATOLOGIA, 42 (2009), 4; 265-272 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Željko Hutinski & Boris Aurer (2009) INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U OBRAZOVANJU: STANJE I PERSPEKTIVE. INFORMATOLOGIA, 42 (4), 265-272.
@article{article, year = {2009}, pages = {265-272}, keywords = {education, computers, communication, ICT, Internet}, journal = {INFORMATOLOGIA}, volume = {42}, number = {4}, issn = {1330-0067}, title = {INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U OBRAZOVANJU: STANJE I PERSPEKTIVE}, keyword = {education, computers, communication, ICT, Internet} }
@article{article, year = {2009}, pages = {265-272}, keywords = {education, computers, communication, ICT, Internet}, journal = {INFORMATOLOGIA}, volume = {42}, number = {4}, issn = {1330-0067}, title = {ICT ACADEMIC EDUCATION: PRESENT STATE AND PERSPECTIVE}, keyword = {education, computers, communication, ICT, Internet} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font