Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 455658

Jezično posredovanje tijela u reklamnom diskursu


Zlatić, Tihana
Jezično posredovanje tijela u reklamnom diskursu, 2009., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 455658 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jezično posredovanje tijela u reklamnom diskursu
(Mediating The Body Across The Language of Advertising)

Autori
Zlatić, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
09.09

Godina
2009

Stranica
43

Mentor
Biti, Marina

Ključne riječi
jezik; oglašavanje; posredovanje
(language; advertising; mediating)

Sažetak
Reklama se definira kao složena semiotička poruka koja istovremeno sadrži različite semiotičke kodove. U samome se radu pristupa analizi novinskih reklama koje su spoj tekstualnog i slikovnog izraza. Cilj teksta je uputiti na njihovu snagu uvjeravanja, poraditi na analizi jezika reklama i na odnosu prema tijelu u reklamnome diskursu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0171685-0902 - (Post)tranzicijski diskurs: reprezentacija, simulacija i identifikacija (Biti, Marina, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Marina Biti (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zlatić, Tihana
Jezično posredovanje tijela u reklamnom diskursu, 2009., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka
Zlatić, T. (2009) 'Jezično posredovanje tijela u reklamnom diskursu', diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zlati\'{c}, Tihana}, year = {2009}, pages = {43}, keywords = {jezik, ogla\v{s}avanje, posredovanje}, title = {Jezi\v{c}no posredovanje tijela u reklamnom diskursu}, keyword = {jezik, ogla\v{s}avanje, posredovanje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zlati\'{c}, Tihana}, year = {2009}, pages = {43}, keywords = {language, advertising, mediating}, title = {Mediating The Body Across The Language of Advertising}, keyword = {language, advertising, mediating}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font