Pregled bibliografske jedinice broj: 455658
Jezično posredovanje tijela u reklamnom diskursu
Jezično posredovanje tijela u reklamnom diskursu, 2009., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 455658 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezično posredovanje tijela u reklamnom diskursu
(Mediating The Body Across The Language of Advertising)
Autori
Zlatić, Tihana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
09.09
Godina
2009
Stranica
43
Mentor
Biti, Marina
Ključne riječi
jezik; oglašavanje; posredovanje
(language; advertising; mediating)
Sažetak
Reklama se definira kao složena semiotička poruka koja istovremeno sadrži različite semiotičke kodove. U samome se radu pristupa analizi novinskih reklama koje su spoj tekstualnog i slikovnog izraza. Cilj teksta je uputiti na njihovu snagu uvjeravanja, poraditi na analizi jezika reklama i na odnosu prema tijelu u reklamnome diskursu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0171685-0902 - (Post)tranzicijski diskurs: reprezentacija, simulacija i identifikacija (Biti, Marina, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Marina Biti
(mentor)