Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 455628

Kako reklama adresira ženu?


Markov, Ana
Kako reklama adresira ženu?, 2009., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 455628 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako reklama adresira ženu?
(How Advertising Addresses the Female Subject?)

Autori
Markov, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
09.09

Godina
2009

Stranica
58

Mentor
Biti, Marina

Ključne riječi
reklama; diskurs; žena; moda
(advertisement; discourse; woman; fashion)

Sažetak
U radu se analizira odnos medija i žena, posebno problematike ženskoga tijela kao predmeta reklamnoga diskursa. Time će se ukazati na važnost medija u izgradnji različitih sustava vrijednosti i normi. Analizi reklamnoga diskursa pristupa se iz feminističkog stajališta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0171685-0902 - (Post)tranzicijski diskurs: reprezentacija, simulacija i identifikacija (Biti, Marina, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Marina Biti (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Markov, Ana
Kako reklama adresira ženu?, 2009., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka
Markov, A. (2009) 'Kako reklama adresira ženu?', diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Markov, Ana}, year = {2009}, pages = {58}, keywords = {reklama, diskurs, \v{z}ena, moda}, title = {Kako reklama adresira \v{z}enu?}, keyword = {reklama, diskurs, \v{z}ena, moda}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Markov, Ana}, year = {2009}, pages = {58}, keywords = {advertisement, discourse, woman, fashion}, title = {How Advertising Addresses the Female Subject?}, keyword = {advertisement, discourse, woman, fashion}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font