Pregled bibliografske jedinice broj: 455628
Kako reklama adresira ženu?
Kako reklama adresira ženu?, 2009., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 455628 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako reklama adresira ženu?
(How Advertising Addresses the Female Subject?)
Autori
Markov, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
09.09
Godina
2009
Stranica
58
Mentor
Biti, Marina
Ključne riječi
reklama; diskurs; žena; moda
(advertisement; discourse; woman; fashion)
Sažetak
U radu se analizira odnos medija i žena, posebno problematike ženskoga tijela kao predmeta reklamnoga diskursa. Time će se ukazati na važnost medija u izgradnji različitih sustava vrijednosti i normi. Analizi reklamnoga diskursa pristupa se iz feminističkog stajališta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0171685-0902 - (Post)tranzicijski diskurs: reprezentacija, simulacija i identifikacija (Biti, Marina, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Marina Biti
(mentor)