Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 45529

Kognitivne procjene i emocije u školskoj situaciji ispitivanja znanja


Sorić, Izabela
Kognitivne procjene i emocije u školskoj situaciji ispitivanja znanja // XII. dani psihologije u Zadru : sažetci radova / Manenica, Ilija (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2000. str. 66-66 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 45529 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kognitivne procjene i emocije u školskoj situaciji ispitivanja znanja
(Cognitive appraisals and emotions in the situation of examination)

Autori
Sorić, Izabela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
XII. dani psihologije u Zadru : sažetci radova / Manenica, Ilija - Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2000, 66-66

Skup
XII Dani psihologije u Zadru

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.05.2000. - 27.05.2000

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Lazarus; kognitivne procjene; emocije
(Lazarus; cognitive appraisals; emotions)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je provjeriti u kojoj su mjeri kognitivne procjene, razmatrane na obje razine analize, molekularnoj (komponente procjena) i molarnoj (srž relacijskih tema), prediktabilne za doživljavanje emocija sreće, ponosa, olakšanja, nesreće, straha/anksioznosti, ljutnje i poniženja u školskoj situciji ispitivanja znanja. Kognitivne procjene i emocije 111 učenica gimnazije ispitane su u dva stadija školskog ispitivanja znanja: neposredno prije ispita i neposredno nakon što su učenice dobile povratnu informaciju o svom postignuću na ispitu (tjedan dana nakon ispita). Rezulatati su pokazali povezanost učeničkih procjena i emocija koje su doživljavali. Pri tome su određeni složaji procjena bili povezani sa doživljavanjem pojedinih emocija. Te su relacije bile prilično slične teoretski pretpostavljenim relacijama koje je postulirao Lazarus, te tako pružile empirijsku podršku njegovoj kognitivno-motivacijsko-relacijskoj teoriji emocija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
070022

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Izabela Sorić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sorić, Izabela
Kognitivne procjene i emocije u školskoj situaciji ispitivanja znanja // XII. dani psihologije u Zadru : sažetci radova / Manenica, Ilija (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2000. str. 66-66 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Sorić, I. (2000) Kognitivne procjene i emocije u školskoj situaciji ispitivanja znanja. U: Manenica, I. (ur.)XII. dani psihologije u Zadru : sažetci radova.
@article{article, author = {Sori\'{c}, Izabela}, editor = {Manenica, I.}, year = {2000}, pages = {66-66}, keywords = {Lazarus, kognitivne procjene, emocije}, title = {Kognitivne procjene i emocije u \v{s}kolskoj situaciji ispitivanja znanja}, keyword = {Lazarus, kognitivne procjene, emocije}, publisher = {Odjel za psihologiju Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sori\'{c}, Izabela}, editor = {Manenica, I.}, year = {2000}, pages = {66-66}, keywords = {Lazarus, cognitive appraisals, emotions}, title = {Cognitive appraisals and emotions in the situation of examination}, keyword = {Lazarus, cognitive appraisals, emotions}, publisher = {Odjel za psihologiju Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font