Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 455173

Funkcionalna obilježja teksta i slika u automobilskim reklamama u tisku


Ivana Jozić
Funkcionalna obilježja teksta i slika u automobilskim reklamama u tisku, 2008., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 455173 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Funkcionalna obilježja teksta i slika u automobilskim reklamama u tisku
(Functional Characteristics of Text and Pictures in Advertising of Automobiles in Print Media)

Autori
Ivana Jozić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
06.10

Godina
2008

Stranica
173

Mentor
Zrinjka Glovacki-Bernardi

Ključne riječi
informativna funkcija; persuazivna funkcija; ciljne skupine
(Functions - information; persuasion; target groups)

Sažetak
Predmet rada su funkcionalna obilježja slike i teksta u automobilskim reklamama u tisku kontrastivno njemački - hrvatski.Analiza je dokazala da su i tekst i slika u apelativno-persuazivnoj i intormativnoj funkciji . Bitnu poveznicu između teksta i slike čine tzv. referentna mjesta koja iz teksta upućuju na neko mjesto na slici i obratno. Koristi se pseudostručni jezik, a u kulturalnom smislu nisu utvrđene veće razlike između njemačkog i hrvatskog korpusa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1300869-0826 - Njemački i hrvatski u dodiru - sociokulturni aspekti i komunikacijske paradigme (Glovacki-Bernardi, Zrinjka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Ivana Jozić
Funkcionalna obilježja teksta i slika u automobilskim reklamama u tisku, 2008., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
Ivana Jozić (2008) 'Funkcionalna obilježja teksta i slika u automobilskim reklamama u tisku', doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2008}, pages = {173}, keywords = {informativna funkcija, persuazivna funkcija, ciljne skupine}, title = {Funkcionalna obilje\v{z}ja teksta i slika u automobilskim reklamama u tisku}, keyword = {informativna funkcija, persuazivna funkcija, ciljne skupine}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2008}, pages = {173}, keywords = {Functions - information, persuasion, target groups}, title = {Functional Characteristics of Text and Pictures in Advertising of Automobiles in Print Media}, keyword = {Functions - information, persuasion, target groups}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font