Pregled bibliografske jedinice broj: 455173
Funkcionalna obilježja teksta i slika u automobilskim reklamama u tisku
Funkcionalna obilježja teksta i slika u automobilskim reklamama u tisku, 2008., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 455173 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Funkcionalna obilježja teksta i slika u automobilskim reklamama u tisku
(Functional Characteristics of Text and Pictures in Advertising of Automobiles in Print Media)
Autori
Ivana Jozić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
06.10
Godina
2008
Stranica
173
Mentor
Zrinjka Glovacki-Bernardi
Ključne riječi
informativna funkcija; persuazivna funkcija; ciljne skupine
(Functions - information; persuasion; target groups)
Sažetak
Predmet rada su funkcionalna obilježja slike i teksta u automobilskim reklamama u tisku kontrastivno njemački - hrvatski.Analiza je dokazala da su i tekst i slika u apelativno-persuazivnoj i intormativnoj funkciji . Bitnu poveznicu između teksta i slike čine tzv. referentna mjesta koja iz teksta upućuju na neko mjesto na slici i obratno. Koristi se pseudostručni jezik, a u kulturalnom smislu nisu utvrđene veće razlike između njemačkog i hrvatskog korpusa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300869-0826 - Njemački i hrvatski u dodiru - sociokulturni aspekti i komunikacijske paradigme (Glovacki-Bernardi, Zrinjka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb