Pregled bibliografske jedinice broj: 455145
Early age preschool children learning process
Early age preschool children learning process // Curriculums of Early and Compulsory Education
Zadar, Hrvatska, 2009. str. 199-210 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 455145 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Early age preschool children learning process
Autori
Jurčević-Lozančić, Anka ; Maljcov, Irina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Curriculums of Early and Compulsory Education
/ - , 2009, 199-210
Skup
3rd International Conference Curriculums of the Early and Compulsory Education
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 14.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
early education; preschool institution; environment; the process of learning
Sažetak
Suvremeno dijete odrasta u svijetu visoko razvijene tehnologije u kojem je fluktuacija informacija neobično brza i gotovo da i nema informacije koja bi bila nedostupna. Sve to znatno utječe na djetetov kognitivni razvoj koji je znatno napredniji u odnosu na prethodne generacije. Istodobno nameće se pitanje da li se njihove socijalne i emocionalne i druge kompetencije razvijaju dovoljno intenzivno i ekstenzivno da bi mogle odgovoriti na izazove kompleksnog i polivalentnog svijeta. Suvremeni pristup učenju, kao i humanistička paradigma na kojoj se ono temelji, zahtijeva stvaranje uvjeta u kojima dijete uči prirodno, aktivnom participacijom i raspravljanjem o svojim iskustvima s drugima. U ovom radu autorica posebno naglašava važnost stvaranja primjerenog okruženja i ozračja (u obitelji i instituciji) u kojem dijete ima brojne prilike ostvarivati raznovrsne interakcije, stjecati kvalitetna iskustva i učiti.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Anka Jurčević Lozančić
(autor)