Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 454942

Tito kao zaštitni znak Kumrovca? Mogući pravci budućih marketinških strategija


Kulišić, Marija
Tito kao zaštitni znak Kumrovca? Mogući pravci budućih marketinških strategija // O Titu kao mitu: Proslava Dana mladosti u Kumrovcu / Mathiesen Hjemdahl, Kirsti ; Škrbić Alempijević, Nevena (ur.).
Zagreb: FF Press, 2006. str. 147-162


CROSBI ID: 454942 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tito kao zaštitni znak Kumrovca? Mogući pravci budućih marketinških strategija
(//)

Autori
Kulišić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
O Titu kao mitu: Proslava Dana mladosti u Kumrovcu

Urednik/ci
Mathiesen Hjemdahl, Kirsti ; Škrbić Alempijević, Nevena

Izdavač
FF Press

Grad
Zagreb

Godina
2006

Raspon stranica
147-162

ISBN
953-175-218-4

Ključne riječi
kulturni turizam, muzej na otvorenom, Kumrovec
(cultural tourisam, open-air museum, Kumrovec)

Sažetak
Članak uključuje analizu trenutnog stanja i mogućeg budućeg razvoja Kumrovca kao turističke destinacije. Razmatra se kulturno-turistički potencijal tog mjesta, posebice kroz prizmu njegove povezanosti s našom nedavnom prošlošću i likom Josipa Broza Tita. Autorica smatra da su ovakva izlaganja važna ne samo zbog marketinške iskoristivosti Kumrovca kao Titovog rodnog mjesta, već i zbog toga što se time nudi drugačiji, opušteniji pogled na nedavnu hrvatsku povijest, ne u smislu tabuiziranja nekih njezinih sastavnica, već njihovim preispitivanjem i dokumentiranjem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marija Kulišić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kulišić, Marija
Tito kao zaštitni znak Kumrovca? Mogući pravci budućih marketinških strategija // O Titu kao mitu: Proslava Dana mladosti u Kumrovcu / Mathiesen Hjemdahl, Kirsti ; Škrbić Alempijević, Nevena (ur.).
Zagreb: FF Press, 2006. str. 147-162
Kulišić, M. (2006) Tito kao zaštitni znak Kumrovca? Mogući pravci budućih marketinških strategija. U: Mathiesen Hjemdahl, K. & Škrbić Alempijević, N. (ur.) O Titu kao mitu: Proslava Dana mladosti u Kumrovcu. Zagreb, FF Press, str. 147-162.
@inbook{inbook, author = {Kuli\v{s}i\'{c}, Marija}, year = {2006}, pages = {147-162}, keywords = {kulturni turizam, muzej na otvorenom, Kumrovec}, isbn = {953-175-218-4}, title = {Tito kao za\v{s}titni znak Kumrovca? Mogu\'{c}i pravci budu\'{c}ih marketin\v{s}kih strategija}, keyword = {kulturni turizam, muzej na otvorenom, Kumrovec}, publisher = {FF Press}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Kuli\v{s}i\'{c}, Marija}, year = {2006}, pages = {147-162}, keywords = {cultural tourisam, open-air museum, Kumrovec}, isbn = {953-175-218-4}, title = {//}, keyword = {cultural tourisam, open-air museum, Kumrovec}, publisher = {FF Press}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font