Pregled bibliografske jedinice broj: 454942
Tito kao zaštitni znak Kumrovca? Mogući pravci budućih marketinških strategija
Tito kao zaštitni znak Kumrovca? Mogući pravci budućih marketinških strategija // O Titu kao mitu: Proslava Dana mladosti u Kumrovcu / Mathiesen Hjemdahl, Kirsti ; Škrbić Alempijević, Nevena (ur.).
Zagreb: FF Press, 2006. str. 147-162
CROSBI ID: 454942 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tito kao zaštitni znak Kumrovca? Mogući pravci budućih marketinških strategija
(//)
Autori
Kulišić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
O Titu kao mitu: Proslava Dana mladosti u Kumrovcu
Urednik/ci
Mathiesen Hjemdahl, Kirsti ; Škrbić Alempijević, Nevena
Izdavač
FF Press
Grad
Zagreb
Godina
2006
Raspon stranica
147-162
ISBN
953-175-218-4
Ključne riječi
kulturni turizam, muzej na otvorenom, Kumrovec
(cultural tourisam, open-air museum, Kumrovec)
Sažetak
Članak uključuje analizu trenutnog stanja i mogućeg budućeg razvoja Kumrovca kao turističke destinacije. Razmatra se kulturno-turistički potencijal tog mjesta, posebice kroz prizmu njegove povezanosti s našom nedavnom prošlošću i likom Josipa Broza Tita. Autorica smatra da su ovakva izlaganja važna ne samo zbog marketinške iskoristivosti Kumrovca kao Titovog rodnog mjesta, već i zbog toga što se time nudi drugačiji, opušteniji pogled na nedavnu hrvatsku povijest, ne u smislu tabuiziranja nekih njezinih sastavnica, već njihovim preispitivanjem i dokumentiranjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija